Nilesen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei Vil et SB Live! lydkort gi bedre lyd enn det innebygde lydkortet mitt? Og kommer jeg til å få bedre ytelse? Jeg har et Asus A8N32-Sli deluxe hovedkort. Men hvis det blir bedre, hvordan får jeg det til å funke? Takker for svar Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja det blir det å gjøre, SB Live fungerer "out of the box" med windows XP så du behøver egentlig ikke installere noen drivere siden det følger med, men det beste er å laste ned de siste fra creative sine hjemmesider for å få best mulig ytelse, lydkvaliteten blir definitivt bedre en det innebygde greier. Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Okay, men hvor skal jeg koble kabelene? skal den ene enden inn i cd-rommen eller på hovedkortet en plass? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du behøver ikke koble kabler til noen steder, du plugger bare i SB Live kortet i en ledig PCI port og kobler høytalerene/hodetelefonen på baksiden av lydkortet slik som vanlig. Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Takk, men hvor finner jeg driverne? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 www.soundblaster.com ? Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Med gamle Windows, f.eks. 98/2000 måtte man koble lydkabel fra optisk enhet til lydkortet, men nå går lyden gjennom IDE-kabel eller S-ATA hvis man bruker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå