Laughing Madcap Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Noen skjeldne ganger skrur seg pcn av, skjer helt tilfeldige ganger og starter seg på nytt. Sjekka nå etter en restart at jeg hadde feilmelding i eventvwr "Enheten \Device\Harddisk0\D har en dårlig blokk" Noen som har peiling hvordan jeg kan fixe dette? Tempraturen i pcn er grei. Endret 8. desember 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) en harddisk er delt opp i mange mange blokker. Kan virke som det er skade på den så den ikke får loada operativsystemet du kan prøve å boote fra en annen disk og kjøre chkdsk Endret 8. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) en harddisk er delt opp i mange mange blokker. Kan virke som det er skade på den så den ikke får loada operativsystemet du kan prøve å boote fra en annen disk og kjøre chkdsk 7452573[/snapback] Takker for raskt svar! Hvis det viser seg at en blokk er skadet, hva skal jeg gjøre da? Har ingen flere disker, det går ikke ann å starte chkdsk via DOS elns? Edit: Har hatt dette problemet en lang stund, og for 1 uke siden måtte jeg formatere pågrunn av harddisk krasj som sikkert har sammenheng med dette. Endret 8. desember 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ehhh. er ikke sikker. tror det skal gå. Har ikke prøvd selv, men det går fra cmd og dem er ganske like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå