bernini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei Jeg bestillte i høst bredbånd fra NGT og hadde mye problemer med den i begynnelsen. Linjen datt ut til stadighet og var til tider ikke mulig å bruke i det hele tatt. Fant etterhvert ut at det var routeren som skapte problemene, etter mye om og men fikk jeg tilsendt en ny router. Jeg har ikke hatt problemer siden. Sendte tilbake den gamle routeren, betalte ca. 100 kr for det, tenkte at jeg ikke gadd å mase på NGT for å få tilbakebetalt det lille beløpet. Men i dag når jeg skulle betale fakturaen fra NGT, oppdaget jeg at de hadde faktuert meg med kr. 99 i frakt for tilsendingen av den nye routeren. Det vil si at jeg har nå betalt kr. 200 for å utbedre en feil på deres produkt. Er ikke akkurat noe stort beløp, men irriterer meg litt at jeg skal betale ekstra for å få tjenesten jeg har kjøpt hos NGT til å fungere som den skal. Har sendt mail til kundeservice, men det kan vel ta sin tid før jeg får svar. Hva sier dere? Er dette vanlig praksis? Har jeg noen rett som kunde å få betalt frakten, eller må jeg bare finne meg i det? - gordito Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det var nettop en laaang tråd med arguemnter både for og mot praksisen her på HW forumet. I stedet for å starte det heel på nytt, så er det bedre om du tar diskusjonen til den tråden så er det samlet. Tråden var emget nylig (siste uken) om den ikke er aktive enda, så du bør kunne finne den enkelt. For giddalaus til å lete den opp for deg hehe -Stigma Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ok, visste ikke om den, var vel litt for lat jeg også . Sorry Edit: Fant tråden nå, ser ut som trådstarter har stresset litt lengre med dette enn meg. Han har ihvertfall gitt meg noe godt skyts jeg kan bruke videre Skal lese igjennom resten av tråden nå. Endret 8. desember 2006 av gordito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå