Gå til innhold

Angrerett på Expert

Anbefalte innlegg

Noen som har noe info om hva de tillater av returnering på Expert? Plukket opp en Creative Zen V 1GB der i forrige uke (impulskjøp er en stygg ting). Og nå angrer jeg meg, og ønsker heller å skaffe meg en Zen V pluss siden den har radio og film i tillegg til bare lydfiler, noen som vet om det er mulig å benytte seg av angreretten hos Expekt etter at jeg har brukt spilleren? Eller er de strengere på dette enn f.eks. Elkjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den er kjøpt i en Expert Bonus-butikk så har du returrett på alle varer, unntatt tele, data og "intimprodukter" (finner ikke riktig ord, men er snakk om barbermaskiner, ladyshave osv... :p).

Emballasje og kvittering trenger du og den må i tillegg være i samme stand. Lykke til, men å få den til å se lik ut som når du kjøpte den er vel umulig da fingeravtrykk, plast over skjermen og på baksiden er vel borte.

EDIT: vidarbusk: Såklart kan man bytte ting som er åpnet, men da må det jo også se nytt ut! TV'er, DVD-spillere og badevekt for å nevne noen produkter som går fint å returenere selv om de er brukt. Det må bare være i samme stand som når du kjøpte det.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...