zicoz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Noen som har noe info om hva de tillater av returnering på Expert? Plukket opp en Creative Zen V 1GB der i forrige uke (impulskjøp er en stygg ting). Og nå angrer jeg meg, og ønsker heller å skaffe meg en Zen V pluss siden den har radio og film i tillegg til bare lydfiler, noen som vet om det er mulig å benytte seg av angreretten hos Expekt etter at jeg har brukt spilleren? Eller er de strengere på dette enn f.eks. Elkjøp? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du har ingen angrerett ved kjøp i butikk, men du kan jo spørre om du kan få bytte. Siden du vil ha et annet produkt i stedeet, er vel det mer sannsynlig at de går med på det, enn om du bare ville ha pengene tilbake. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Om det var en Expert Bonus-butikk, så har de en 30-dagers returrett, men jeg kjenner ikke de nøyaktige vilkårene, litt usikker på om du vil få returnert eller ei... Lenke til kommentar
vidarbusk Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dersom du har åpnet produktet har du ingen returrett hos Expert selv om det er en Bonus butikk. Dersom du skal returnere noe etter å ha åpnet/prøvd produktet må du nok handle hos Elkjøp! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hvis den er kjøpt i en Expert Bonus-butikk så har du returrett på alle varer, unntatt tele, data og "intimprodukter" (finner ikke riktig ord, men er snakk om barbermaskiner, ladyshave osv... ). Emballasje og kvittering trenger du og den må i tillegg være i samme stand. Lykke til, men å få den til å se lik ut som når du kjøpte den er vel umulig da fingeravtrykk, plast over skjermen og på baksiden er vel borte. EDIT: vidarbusk: Såklart kan man bytte ting som er åpnet, men da må det jo også se nytt ut! TV'er, DVD-spillere og badevekt for å nevne noen produkter som går fint å returenere selv om de er brukt. Det må bare være i samme stand som når du kjøpte det. Endret 9. desember 2006 av datating Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Jaja, da har min "bedre" halvdel klart å kaste halvparten av embalasjen så da ser det ut til at jeg sitter igjen med spilleren. Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå