Gå til innhold

Diverse eBay Spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting med reserve price. Si at budet starter på 1USD, reserve er 100USD. Gitt at det står et bud inne på 30 USD og du byr opptil 60USD så vil 60USD bli tellende bud (siden reserve ikke er nådd) i stedet for at det hadde blitt 31USD. Hvis budrunden ender på 60 USD så kan selger bestemme seg om han vil selge for 60USD, legge ut auksjonen på nytt eller selge utenom ebay. Er veldig mange som bare kaster ting på ebay for å se hvor mye det er verdt, samt se om de får mer for en ting der enn via andre salgskanaler.

7505327[/snapback]

Nei det vil ikke bli det, byr man over reservepris så blir ledende bud reserve price'n. Byr du under reserve price så blir det bare lagt på 1dollar. Har opplevd dette begge veier.

7505416[/snapback]

Snakker vi om samme ting eller ikke? Hvertfall når jeg drev på ebay sist så var det slik at reserve price ble et "motbud" når man satt på autobid-greia. Typ er man eneste som byr, startbud er 50 USD, reserve er 100 USD og du setter max bid til 150USD så vil ditt bud bli registrert som 100USD. Mulig de har endret det, men det var hvertfall slik før.

Lenke til kommentar
Jeg har budd la oss si f.eks. 40dollar på noe med reserve price, da ble ikke ledende bud 40dollar da, bare legger på en dollar fra forrige buder eller start. Men om reserve price'n er 35 så blir ledende bud på 35 da.

7511745[/snapback]

Jeg skjønner fortsatt ikke om vi sier det samme.......

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

hjelp!

Jeg har trykt commit to buy og nå skal jeg betale noe.

Men uansett hvordan jeg skriver telefonnummeret mitt så får jeg opp:

The phone number is not properly formatted

Hva gjør jeg???

Edit: never mind,fikk d til etter en stund med sinne.

Endret av Lita619
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...