Zappza Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei! Skal bytte ut vifta på mitt XFX 7800GS Xtreme nå, og er på jakt etter ei vifte som faktisk passer. Uheldigvis finner jeg ikke vifter som støtter kortet mitt. Kan jeg kjøpe ei som passer til 7800 (PCI-E)? Ellers så skal vifta være stillegående Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det var ikke lett. Fant en men du må sette på vifte selv på denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=HR03&mcat=c45 Litt merklig at ingen fra zalman passer. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor ser du at den kjøleren passer? På kompitablitetslista ser jeg bare 7800 (PCI-E) =/ Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du skrev jo at du har pci e versjonen. Vis du har AGP kan du bare glemme det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Skrev at jeg hadde 7800GS, og lurte på om jeg kunne bruke ei vifte som passer til 7800 (PCI-E). Er AGP jeg har, bare for å få det avklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå