xT-rex Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hei. Har problemer med at tastaturet å musa låser seg når jeg spiller cs, spes når man e litt aktiv på brettet. Kan slippe taster å mus men figuren springer å skyter videre i 5-15 sec. Hva kan det være Feilen kom over natten, spillte ene kvelden å sku logge på neste kveld så va det dette som begynte å skje. Har prøvd å bytte mus, tastatur tatt ut 1og1 rambrikke og prøvd å skifte plasser på dem. Men det merkelige med dette er at jeg prøvde å sette inn et gammelt skjermkort jeg har å da forsvant feilen, Så da sendte jeg inn det kortet som stod i å fikk et nytt et i retur monterte det inn å da var f.. meg feilen der igjen Hva kan det da være? Endret 9. desember 2006 av xT-rex Lenke til kommentar
xT-rex Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Ingen som kan hjelpe Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har vært borti noe lignende før.. Dvs. at tastaturet av og til er tregt, eller henger deg opp.. Å da har det vært pga. dårlig batteri.. (Så har du et tråløst system, så ville jeg ha sjekket betteriene, for så å reinstalert driverne.. Da batteri kan være dårlig en dag, å bedre neste dag en time eller noe, da dem he fått "kvilt" seg over natta.. derfor kan feilen komme å gå.. men.. ja.. da bare over korte perioder, å ikke så lenge som du snakker om.. ) Hakker spiller/pcen samtidlig å? (Da slike symptomer også kan komme hvis pcen blir overbelastet.. Tenker da hvis plutselig en virus scan starter i bekgrunnen osv..) Ingen konkrete svar her, men bare prøver å eventuelt komme på sporet av noe.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
xT-rex Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Har ikke trådløst men Har prøvd å bytte mus og tastatur til både usb å sånn vanlig rundstikk men til ingen nytte, har heller ingen programmer som går i bakgrunn. Men det merkelige med dette er at jeg prøvde å sette inn et gammelt skjermkort jeg har å da forsvant feilen, Så da sendte jeg inn det kortet som stod i å fikk et nytt et i retur monterte det inn å da var f.. meg feilen der igjen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hadde problemet før jeg også. Pleier å løse seg hvis du reinstallerer spillet. Lenke til kommentar
xT-rex Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Hadde problemet før jeg også. Pleier å løse seg hvis du reinstallerer spillet. 7454550[/snapback] Har formatert å installert alt på nytt men til ingen nytte Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hmmm. Har du prøvd et annet tastatur/en annen mus? Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvilken datamus har du da? MSI 4.0? Lenke til kommentar
xT-rex Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hvilken datamus har du da? MSI 4.0? 7461978[/snapback] logitech 518 mx. Men har prøvd å bytte både mus å tastatur Lenke til kommentar
xT-rex Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Kan det være at strømforsyninga begynner å bli dårlig? Lenke til kommentar
snoore13 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 har du rette drivere ? Lenke til kommentar
xT-rex Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 har du rette drivere ? 7469957[/snapback] ja. Lenke til kommentar
xT-rex Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Feilen kom liksom over natten, satt å spilte ene kvelden alt i orden. Logga på dagen etter så begynte den å tulle Hadde et ati radeon 9600 pro, så putta jeg inn gamlekortet geforce ti 4200 da var alt plutserlig i orden så da sente jeg inn ati kortet å fikk et nytt kort radeon x1600 pro å putta det inn å da blei pcn likedan. Så nu må jeg bruke geforce kortet for at det ikke skal låse seg under spilling. Endret 10. desember 2006 av xT-rex Lenke til kommentar
xT-rex Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Ser ut som ny kortet har samme feil som det gamle, lånte det til en kompis å han fikk samme feilan som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå