Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

tastatur og mus låser seg under spilling

Anbefalte innlegg

Hei. Har problemer med at tastaturet å musa låser seg når jeg spiller cs, spes når man e litt aktiv på brettet. Kan slippe taster å mus men figuren springer å skyter videre i 5-15 sec. Hva kan det være Feilen kom over natten, spillte ene kvelden å sku logge på neste kveld så va det dette som begynte å skje. Har prøvd å bytte mus, tastatur tatt ut 1og1 rambrikke og prøvd å skifte plasser på dem. Men det merkelige med dette er at jeg prøvde å sette inn et gammelt skjermkort jeg har å da forsvant feilen, :dribble: Så da sendte jeg inn det kortet som stod i å fikk et nytt et i retur monterte det inn å da var f.. meg feilen der igjen :( Hva kan det da være?

Endret av xT-rex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borti noe lignende før.. Dvs. at tastaturet av og til er tregt, eller henger deg opp.. Å da har det vært pga. dårlig batteri..

(Så har du et tråløst system, så ville jeg ha sjekket betteriene, for så å reinstalert driverne.. Da batteri kan være dårlig en dag, å bedre neste dag en time eller noe, da dem he fått "kvilt" seg over natta.. derfor kan feilen komme å gå.. men.. ja.. da bare over korte perioder, å ikke så lenge som du snakker om.. :dontgetit: )

Hakker spiller/pcen samtidlig å?

(Da slike symptomer også kan komme hvis pcen blir overbelastet.. Tenker da hvis plutselig en virus scan starter i bekgrunnen osv..)

Ingen konkrete svar her, men bare prøver å eventuelt komme på sporet av noe.. :blush:

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Har ikke trådløst men Har prøvd å bytte mus og tastatur til både usb å sånn vanlig rundstikk men til ingen nytte, har heller ingen programmer som går i bakgrunn. Men det merkelige med dette er at jeg prøvde å sette inn et gammelt skjermkort jeg har å da forsvant feilen, Så da sendte jeg inn det kortet som stod i å fikk et nytt et i retur monterte det inn å da var f.. meg feilen der igjen

Lenke til kommentar

Feilen kom liksom over natten, satt å spilte ene kvelden alt i orden. Logga på dagen etter så begynte den å tulle Hadde et ati radeon 9600 pro, så putta jeg inn gamlekortet geforce ti 4200 da var alt plutserlig i orden så da sente jeg inn ati kortet å fikk et nytt kort radeon x1600 pro å putta det inn å da blei pcn likedan. :cry: Så nu må jeg bruke geforce kortet for at det ikke skal låse seg under spilling.

Endret av xT-rex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...