Howard Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Eirikii Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Denne her var litt vrien den (uten å søke) Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 En av mange tinger jeg har bruk for xD Har alt for mange fjernkontroller Lenke til kommentar
Canute Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Altfor mange fjernkontroller her i hus også. Og når man leter etter en spesifikk kontroll så finner man ALLTID alle andre uten om den. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Flotte premier i årets julekalender så lang, men så var det og ha litt flaks og vinne noe også da... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Den hadde vært veldig flott og eid ja Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 håper jeg vinner noe i år... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Aaaalt for lett å finne svarene. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det siste spørsmålet kan være flere svar på ... jeg svarte på det som etter HW.no sine alternativer vil være MEST sansynlig ... men selv vil jeg påstå at fjernkontrollen for TV var oppfunnet litt tidligere ... Faktisk så har Nikola Tesla ein patent på "remote control" som han leverte inn i 1893 ! les mer om det her : http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?...ntnumber=613809 Uansett så mener jeg selv at det siste spørsmålet til HW.no i denne luken kan svares på flere måter ... Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det siste spørsmålet kan være flere svar på ... jeg svarte på det som etter HW.no sine alternativer vil være MEST sansynlig ... men selv vil jeg påstå at fjernkontrollen for TV var oppfunnet litt tidligere ... Faktisk så har Nikola Tesla ein patent på "remote control" som han leverte inn i 1893 ! les mer om det her : http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?...ntnumber=613809 Uansett så mener jeg selv at det siste spørsmålet til HW.no i denne luken kan svares på flere måter ... 7453340[/snapback] Når ble den første trådløse fjernkontrollen for TV-bruk introdusert? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp. Viktig å bite seg merke i at de spør om den første trådløse. Nå vet jeg i alle fall svaret på trådløs og ikke trådløs. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Den hadde vært veldig flott og eid ja 7452305[/snapback] Hvordan ble den eid? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Han mener at det hadde vært fint å eie en slik fjernkontroll, ikke i betydningen OWND/PWND Veit ikke om innlegget ditt var ment å være ironisk, eller ikke ... Goscinny Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette ser ut som en nyttig premie ja. Men som vanlig svært enkle spørsmål. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette ser ut som en nyttig premie ja. Men som vanlig svært enkle spørsmål. 7456261[/snapback] Tror ikke du skal si så mye, Effikan. Om spørsmålene hadde vært utfordrende for deg, ville de være umenneskelige for oss! Du er tross alt ikke helt fersk innenfor data og slikt ... Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå