Gå til innhold

xbox spill til xbox360

kjellpell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vel ikke vært dumt om du sa hvilke spill du liker da, men jeg kan i hvert fall anbefale Star Wars: Knights of the Old Republic 1 & 2, og Fable. Har ikke prøvd noen av KOTOR-spillene på 360 enda, men Fable fungerer fint (bortsett fra en ørliten grafisk bug der ansiktet på karakteren din endrer farge en liten stund).

Lenke til kommentar
tja... ninja gaiden er jo ganske hot ;)

7452164[/snapback]

hehe sitter akkurat og spille Ninja Gaiden på xbox360'n min nå :p anbefaler dette spillet visst du vil ha litt utfordring :thumbup:

og btw hvorfor fikser ikke Rare Conker spillet sånn at det kan spilles på xbox360? :( er jo sikkelig tøft spill! synd

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden også ja, glemte selvsagt den :)

Moffi: Det er ikke opp til utviklerne (i tilfellet Conker, Rare) å gjøre at spillene er bakoverkompatible - Microsoft har en egen avdeling som fikser emulering. Men de har sannelig ligget på latsiden i det siste, om det ikke kommer en oppdatering snart.

Lenke til kommentar
Ninja Gaiden også ja, glemte selvsagt den :)

Moffi: Det er ikke opp til utviklerne (i tilfellet Conker, Rare) å gjøre at spillene er bakoverkompatible - Microsoft har en egen avdeling som fikser emulering. Men de har sannelig ligget på latsiden i det siste, om det ikke kommer en oppdatering snart.

7452313[/snapback]

aah okey! trudde det var dem som har laget spillet måtte lage en slags update jeg! :blush: men da burde Microsoft få fingern ut. har en hel haug med vanelige xbox spill som ikke funker til xbox360, sånn som Oddworld og Oddworld Stranger! ganske stor fan av de spilla :w00t:

Lenke til kommentar
Hvordan ser Halo 2 ut rent grafisk på 360 og HD-oppløsning? Fungerer det bra?

7454232[/snapback]

du kan lese litt her; http://xbox360.ign.com/articles/667/667069p1.html

men jeg driver og runner Halo2 igjen på xbox360, fordi det er bra spill. grafikken er ikke så nøye synes jeg. siden spillet er bra. men jeg har desverre ikke HD tv så kan ikke svare på det spørsmålet. men det står litt på den sia der! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...