Mammuten Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en irriterende pipetone før telefonen ringer, eller gir lyd for at jeg har fått melding.. Irriterende, for det høres ut som om den piper 3 ganger når jeg får melding.. "Biip Bipbiip" Hvordan får jeg den bort? Har prøvd å velge bort "varseltoner", "Vibrerende varsling" og alt annet "overflødig", men blir ikke kvitt lyden!! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Edit: leste ikke hele posten skikklig.. da ble svar unødvendig og jeg vet ikke Endret 7. desember 2006 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Har akkurat det samme problemet selv, og det går ikke ann å bli kvitt. Var en til jeg også møtte med samme problemet. Konklusjon: Drittelefon. Endret 8. desember 2006 av Equilibrium Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kjæresten min hadde samme problem med hennes telefon. Ble sendt inn til service og kom tilbake med pålydende tekst "OK!" fra verkstedet. Trodde vi. Telefonen hadde samme feil, men hun orket ikke å gjøre noe mer med det så jeg kjøpte henne en Samsung - og nå har hun en Qtek. Iflg. verkstedet fikk hun en firmware-oppgradering, så det ser ikke ut til at det er en software egentlig...? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjæresten min hadde samme problem med hennes telefon. Ble sendt inn til service og kom tilbake med pålydende tekst "OK!" fra verkstedet. Trodde vi. Telefonen hadde samme feil, men hun orket ikke å gjøre noe mer med det så jeg kjøpte henne en Samsung - og nå har hun en Qtek. Iflg. verkstedet fikk hun en firmware-oppgradering, så det ser ikke ut til at det er en software egentlig...? 7459137[/snapback] Alle funksjonene i telefonen styres av software, så det er nok en firmware endring som må til for at pipelyden skal gå bort. (Hjelper ikke at de opgraderer til nyeste firmware om ikke denne versjonen har fikset feilen) Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Så løsningen på mitt problem...? Finnes ikke? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 det er jo ikke en feil med telefonen, det skal bare være slik rett og slett.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 det er jo ikke en feil med telefonen, det skal bare være slik rett og slett.. 7537818[/snapback] Aldeles ikke. En kollega fikk en modell uten denne feilen. Dessuten, på denne tiden hadde jeg en 7610 som ligner softwaremessig, og min hadde heller ikke denne "varselpipen". Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 vel, hvordan han ikke har den lyden vet jeg ikke, men samtlige telefoner av den typen jeg har vært borti har hatt den. Og 7610 er ikke samme telefonen. Men at Nokia sikkert har gjort en tabbe i programeringen, kanskje.. men fortsatt så er det ikke noen direkte feil. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 men fortsatt så er det ikke noen direkte feil. 7540125[/snapback] Neivel? Man setter altså mobilen på "Møte" med minimum lydnivå og en enkel "beep" ved varsling av ny SMS - men så kommer det en høylytt bip før den faktiske meldingslyden kommer? Er ikke dette en feil? Dette skjer også når man mottar samtaler - hva i all verden? Jeg velger en ringetone og ikke en bip + en ringetone. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vel, da er det må en annen måte enn jeg hadde med min 3230.. den var helt knyst på lydløs. Men ga fra sett ett pip før en melding / sms kom inn.. noe jeg ikke karakteriserer som en feil. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Min telefon på lydløs, piper ett høylytt "biip" før jeg mottar samtale, og den durer etter det.. vibrerer, altså.. Det er ikke noe jeg "ikke liker", men den bip'en er virkelig irriterende.. Vurderer å bytte telefon.. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Har akkurat samme problemet. Hos meg dukker det bare opp når jeg bruker en egendefinert ringe- eller meldingstone. På standardtonene kommer det ikke noe piip. har hatt masse problemer med denne telefonen, Joysticken er ødelagt, høytaleren er ødelagt mm. Høyttaleren er så lav at jeg knapt hører at den ringer, på høyeste volum. Konklusjon: Dritttelefon. Ny SE K800i Bond edition ligger i posten og venter 3 juledag Endret 25. desember 2006 av Frekkas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå