hs Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hei Jeg kjøpte nettopp en 80gb ipod, og lurer på om det er nødvendig å ha filene på pcen og på ipoden. Jeg ripper stort sett bare cdene jeg allerede har, og trenger ikke ha dem rippa på pcen i tillegg. Endret 7. desember 2006 av hs Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ingen grunn får å ha dei 2 plassar:D. fornøyd med ipoden? har 80 gb sjøl, Det e litt får mye spør du meg då men:P. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 du må bare skru av automatisk oppdatering av sanger i itunes, slik at du selv har full kontroll. så er det bare å dra over alt, og slette det fra harddisken. dersom du vil flytte noe tilbake til harddisken går det fint, selv om det er litt tricky. se guide i denne tråden. Lenke til kommentar
hs Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Joda. jeg er kjempefornøyd. Men får ikke fylt opp hele, fordi det er ikke plass på pcene min. takk for svar simenn Endret 7. desember 2006 av hs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå