Steinan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Heisann.. Håper noen kan hjelpe meg.. Jeg er i desperat søken etter skatez til MX510, men finner ingen, iallefall ikke nord for Østerrike... Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg er nok ikke helt oppdatert på emnet, men hva er grunnen til at du ikke vil bruke "vanlige" store universal-skates? Har selv MX510 btw. Trenger nye skates etterhvert den og.. Endret 7. desember 2006 av mFaFa Lenke til kommentar
Steinan Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Nå vil jeg gjerne ha til MX510 jeg da, siden de passer best.. Har du ikke noe fornuftig å komme med, trenger du ikke svare Endret 7. desember 2006 av Steinan Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Microplex har vel skates til de fleste populære modeller. Hadde i hværtfall til diamondbacken min. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå vil jeg gjerne ha til MX510 jeg da, siden de passer best.. Har du ikke noe fornuftig å komme med, trenger du ikke svare 7451781[/snapback] Beklager om det var ufornuftig av meg å få klargjort hva som gjør universale skatez uegnet til akkurat MX510. Helt urelevant var det neppe. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du ikke noe fornuftig å komme med, trenger du ikke svare 7451781[/snapback] Han hadde noe fornuftig å si. Håper ingen hjelper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå