ragamuffin Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Du det så jeg desverre ikke. Men kanskje du får noen til å se på resultatene i morgen, torsdag, kl 21 når konkurransen er over? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Tror ikke det har kommet noen nye stemmer etter kl 21... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Du det så jeg desverre ikke. Men kanskje du får noen til å se på resultatene i morgen, torsdag, kl 21 når konkurransen er over? 7496518[/snapback] Hehe, jaja. Så feil går det ann å ta. Var så trøtt når jeg kom hjem i går at jeg gikk helt i surr i dagene Men Det hadde vært fint om du sendte meg en pm med resultatene i kveld =) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe, jaja. Så feil går det ann å ta. Var så trøtt når jeg kom hjem i går at jeg gikk helt i surr i dagene Men Det hadde vært fint om du sendte meg en pm med resultatene i kveld =) 7499881[/snapback] Jeg er nok ikke hjemme i de tidene heller, men hadde ikke sentimental mulighet til å ta en snapshot av stillingen for deg? Eller en eller annen. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Nei uff, så inmari surrete jeg skulle være da.. Jeg mente sentimental ^^ Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Da har jeg fått resultatene fra kl 21.00 Og de lyder slik: 1. plass "Blåfrossen" av Sentimental, 4 poeng 2. plass "Frostløv" av ragamuffin, 2 poeng 2. plass "Ser ut til å bli dårlig med julegaver i år.." av magneska, 2 poeng. Resten av bildene var det disse personene som hadde: "Endelig kaldt" av dagim "Næmen, svarte faen så kaldt det plutselig ble" av Lassjus "En_Kald_Desember_Morgen" av MyBigMouth "Gjenglemt" av Denniz84 Gratulerer med seieren Sentimental =) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Takk for det. Hadde nesten håpet noen ville gå forbi meg denne gangen, slik at jeg kunne få delta i den siste avgjørende runden... Jaja, sånn er i alle fall stillingen etter 12. runde: Nytt tema kommer straks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå