ZoRaC Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor har det blitt av denne underkategorien? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Er vel ikke noe du skal spørre oss om... Sist jeg kjekket var det "Bruk av PHP-programvare" Spør moderatorer Endret 7. desember 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Mulig det var det ja Regner med det er noen moderatorer som er innomher også, så istedet for å "lete" etter dem, lar jeg heller dem finne meg Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ligger under Programvare nå Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Den er flytta til Programvare, og har fått nytt navn: Webprogramvare. Det gjorde vi fordi den ble lite brukt som kun PHP-programvare, og den fyller da et hull i "dekningen" til forumet... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 for de late slenger jeg inn en link: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=342 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg