CurSe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå som det er advent og greier så lurte jeg på om det finnes noe julemetal og oppdrive noen steder. Tenker da på forskjellige band som synger julesanger med growl og det som hører med den pakken, noen som vet om noe? Har funnet en del rockecoverlåter, men har fremdeles til gode og finne metal. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja det fins, mener det var en samleskive som het "Merry Axe-Mess" eller noe Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har igrunn ikke kikket så mye etter julemetal for å være helt ærlig Men ja, det hadde vært tøft ! Legg ut navn på sanger som dere vet om Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Transsiberian Orchestra! Wizards In Winter er det mye julestemning i.. Det er dog ikke vokal, men kanskje du liker det allikavel Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ingenting er som å growle julen inn Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Igjen så må jeg nevnte at Dream Theater's album Six Degress Of Inner Turbulence kan få meg i julestemmning. Hvorfor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Guns n' Roses gjorde en gang en cover av White Christmas... Metal er det ikke, men det er det nærmeste jeg kommer på... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Transsiberian Orchestra! Wizards In Winter er det mye julestemning i.. Det er dog ikke vokal, men kanskje du liker det allikavel Nå vil jeg ikke kalle det metal men men..Har og en følelse av at folk får julestemning av den pga lysene fra filmen... Korn har jo Jingle Bells.. også kommer jeg ikke på den andre jeg hadde på tunga. Endret 8. desember 2006 av zeltex Lenke til kommentar
catolap Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 The Grønne Glitrende Tre og Dag. Ikke metal, men hard rock(kanskje).. Ellers har jo Twisted Sister nylig gitt ut juleskive... A Twisted Christmas. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mindgrinder spellte inn White Christmas en gang Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jul og Metal! Nok å si om det. *nynne* Lenke til kommentar
Bendurh Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 black ingvars kanskje Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) The Darkness har vel en låt som heter noe sånt som Christmas Time. Ikke akkurat metal, men puddel-rock i det minste Ikke noe growling heller da for å si det sånn.. snarere tvert imot :!: Men uansett: Mener å huske at det er noen stemningsfulle gitarharmonier i den låta som faktisk skaper litt jule-feeling Endret 8. desember 2006 av FollowTheReaper Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Liker å høre på ac\dc rundt jul jeg, dem har en eller annen som med jul iallefall.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hmm, har ikke hørt noe julemetall, men har hørt Helheim spille "Ja, vi elsker" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Urk, da kan jeg ikke bytte bort julecd'n på jobben i skjul med litt julegrowl Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Macabre - Holidays Of Horror Lenke til kommentar
sekt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 within temptation hadde vel "gothic christmas", men skal ikke rope ut at det er metal da men.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Stratovarius - Greensleeves Det er liksom mest rolig... Endret 9. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå