Gå til innhold

Kan nokon gje tips om CMS?-Nybegynnar

Anbefalte innlegg

CMS

Vurderer sterkt å begynne å bruke et ferdiglaga CMS. Men, er ein nybegynnar, og treng tips i kva eg må gjera frå starten av? Har et domenenavn eg har oppretta gjennom domain.com, og har et ftp-domene som har ein del talkombinasjonar(lokasjon av PC?), samt .wwwroot som katalog eg brukar å laste opp html-filene mine. Viss eg finn et bra CMS-program eg har lyst å bruke, og eg har kopiert det over til min PC, ferdig-utpakka. Kva gjer eg så? Er det slik at det er berre til å laste filene eg fann på nettet over i wwwroot-katalogen? Kva gjer eg så?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cutenews er et enkelt CMS som baserer seg på flatfiler.

Last opp hele Cutenews mappen

CHMODD cutenews/data mappen til 644 (eller 777 avhengig av PHP versjonen)

Gå inn på: http://dittdomene.com/cutenews

Følg instruksjonene som kommer.

VIKTIG

Det er et lite problem med noen FTP klienter at de skriver om filnavn på filene du laster opp til bare små bokstaver. Versjonen av Cutenews som er ute nå, har et problem med at cutenews/data/Default.tpl har stor D i Default.tpl. Og dette må da endres på serveren siden FTP programmet renamer filen til default.tpl.

Bare gå inn på cutenews/data/ og finn default.tpl og høyreklikk --> rename

default.tpl --> Default.tpl

:)

Lenke til kommentar

Altså, laste opp heile CUTENEWS-mappa til den mappa eg brukar i dag(som eg nevnte i innlegget). Men, då må eg sletta det innholdet som er der i mappa frå før( heimesideadressa mi er: http://www.toreleiren.com). Heimesida er i bruk den dag i dag. Så, viss eg forstår rett, så må eg først sletta det som ligg inne i den mappa eg har frå før, for så å laste CUTENEWS opp i den eksisterande mappa?

Men så, kva meinte du med å laste det til 644 eller 777? Seier meg ingenting, e nybegynnar,veit du.

Endret av keywest
Lenke til kommentar

Når vi er inne på dette med CMS, er det nokon som har kjennskp til JOOMLA, eller liknande program? Lurar på om det går an å TILPASSE programmet slik at når ein evt. vil leggja ut NYHETER, så står det LES MEIR, og ikkje READ MORE?( Altså underteikna har endå ikkje prøvd programmet...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...