kjekay Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Slettet og slettet... Den er fortsatt synlig selv om det står en tekst der om at den er "slettet"... 7452966[/snapback] Tydelig svindel aldri forhåndsbetal til noen som du ikke stoler på eller som du vet er et stort og velrenomert selskap osv.. MEN JEG VIL HA NINTENDO WII OG ZELDA NÅ!! =( Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Slettet og slettet... Den er fortsatt synlig selv om det står en tekst der om at den er "slettet"... 7452966[/snapback] Tydelig svindel aldri forhåndsbetal til noen som du ikke stoler på eller som du vet er et stort og velrenomert selskap osv.. MEN JEG VIL HA NINTENDO WII OG ZELDA NÅ!! =( 7490731[/snapback] Det kom maskiner inn til Bergsala i dag som Elkjøp har kjøpt, så de har da trolig maskiner til helgen. Noen eksakte forsyninger er det ingen som har siden alt går fortløpende nå. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva med Wiimotes/Wii Play? Har det kommet ny ladning med det i dag også? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hva med Wiimotes/Wii Play? Har det kommet ny ladning med det i dag også? 7491894[/snapback] Spaceworld på Trondheim Torg fikk i alle fall inn et lass i dag så jeg når jeg var der en tur i lunsjen. I alle fall Wiimotes. Endret 13. desember 2006 av baltie Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har elkjøp venteliste nå som lanseringen er over? Eller er det fortsatt first come, first serve? Lenke til kommentar
dracula Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Det kom maskiner inn til Bergsala i dag som Elkjøp har kjøpt, så de har da trolig maskiner til helgen. Noen eksakte forsyninger er det ingen som har siden alt går fortløpende nå. 7491846[/snapback] Hvordan vet du dette? Har dette blitt bekreftet av Bergsala/Elkjøp? Det har vært elendig med informasjon fra Bergsalas side. Uansett, de hadde 5 stk Zelda på Expert på Alnabru idag morges, så hvis noen ønsker seg zelda så kan det kjøpes der. Endret 13. desember 2006 av dracula Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har elkjøp venteliste nå som lanseringen er over? Eller er det fortsatt first come, first serve? 7493318[/snapback] Iallefall venteliste hos elkjøp i Molde!! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det venteliste her i Molde?! O_o Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det venteliste her i Molde?! O_o 7496560[/snapback] Jepp , i ringte å spurte idag om dei visste om det kom inn wii til helga, men dei visste ikkje d, men dei hadde venteliste som du kunne skrive det opp på da, gjor nå d da, så ringer de til meg når det har kommet inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå