Nimrad Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=89...193&pos=1&tot=5 Virker litt rart at de får inn så mange, noen som vet om det er sant eller ikke? Og tviler på at de hadde solgt 300 stk for 2000 som sannsynligvis er med tap. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Lukter scam lang vei... scam eller tyvegods. Endret 7. desember 2006 av Odland81 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Forskuddsbetaling ja, høres relativt skummelt ut dette her. Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Lukter scam lang vei... scam eller tyvegods. 7451067[/snapback] Det er garantert en scam. Lurt hvis du rapporterer til finn.no så de tar den vekk Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er helt klart en scam De harogså klart å skrive wii WEE i anonsen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Be han om adressa så skal eg ta ein tur innom å sjå. Sjansen for at dette er eit forsøk på svindel er like sikkert som at det kjem til å regne i morgon. Rapporterte den til Finn.no eg. Endret 7. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vi har fått inn 300 Nintendo Wee konsoller,og selger nå disse ut til spottpris! Nydelig. Dette virket litt uæsriøst spør du meg... Lenke til kommentar
baltie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Rapporterte den til Finn.no eg. 7451153[/snapback] Du også ja. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Han heter jo tross alt Frank. Og som vi vet i fra pondus, Frank kan man ikke stole på, Frank gjør brekk, sammen med Johnny Endret 7. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Han heter jo tross alt Frank. Og som vi vet i fra pondus, Frank kan man ikke stole på, Frank gjør brekk, sammen med Johhny. 7451345[/snapback] Hehe, stemmer det ja! :!: Frank er slem. Lenke til kommentar
Hallelujamannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vi har fått inn 300 Nintendo Wee Meget seriøst... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 For å komme med en liten kryssposting fra et annet kult forum, dugg for Pondus referanse On topic: Kjøper du en Wee av denne mannen fortjener du å miste 2000 kroner. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hadde jeg blitt svindlet med en Wii , skulle personen ha fått smake på Batongen jeg har Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, for all del... Svindler du 300 folk for 2000 kroner hver fortjener du litt bank... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan jo tenkes at de selger MR. Iwatas piss? i såfall strider ikke anonnsen mot noen lov.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan jo tenkes at de selger MR. Iwatas piss? i såfall strider ikke anonnsen mot noen lov.. 7451703[/snapback] Ser for meg de mange skuffa/sjokkerte ansiktene i det pakkene åpnes :!: Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg hater folk som svindler oss siden vi er entusiaster. Har selv blitt svindlet av en kar for mange år siden. En som drev med storsvindel for flere hundre tusen. Han hadde holdt på i flere år på qxl for å opparbeide seg et godt rykte før han slo til! Etter nesten tre år fikk jeg tilbake halvparten av pengene jeg betalte. Mannen sitter inne en god stund, siden dette var hans tredje tid bak murene. Husker det var en stor jakt for å få tak i han. Ringte rundt etter navn, besøkte adresser med kompiser med stort balltre, gjorde alt uten å finne ham. Fant til slutt at han skulle ta flyet til Thailand, men fikk ikke lov av politiet til å stoppe ham. Men de tok ham til slutt, heldigvis Derfor tok jeg å skrev en lang rapport til Finn nå. Hvor jeg tok med info fra Kirsti, min kontakt hos Bergsala, hvor jeg bekrefter at ingen har fått så mange som 300 konsoller osv. Slike folk som svindler unge gutter for en Wii nå rett før jul burde brenne i helvete! Godt vi har våkne brukere her på forumet som varsler hverandre om slikt. Sitter sikkert noen der ute som har jobbet hardt ved siden av skolen for å tjene opp penger, også slår dem til på et slikt tilbud, og aner fred og ingen fare. Btw...i morgen skal jeg opp tidlig for å stå i kø, juhu:D så nå skal jeg hoppe i loppekassa! Wii gleder oss til i morgen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Annonsen er slettet fra finn.no nå iallefall...makan til tulling som prøver å sko seg han der! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Annonsen er slettet fra finn.no nå iallefall...makan til tulling som prøver å sko seg han der! 7451895[/snapback] nei og nei...jeg som hadde tenkt å bestille wee Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Slettet og slettet... Den er fortsatt synlig selv om det står en tekst der om at den er "slettet"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå