DaJev Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hei! jeg har lastet ned mange .wmv klipp fra nettet. Men klarer ikke å se på dem. Med Windows Media player får jeg error. Videolan får jeg grønt skjerme med noen rosa firkanter. Lyden funker. Jeg vet at noe er galt med pcen min. For jeg har lastet ned filmer/klipp fra mange forskjellige sider og steder. Alle har samme problemer. Grønt bilde, rosa firkanter og lyden funker. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Sannsynligvis codecen som er dårlig. Sikker på at du bruker den nyeste orginale wmv codecen ? Det er også mulig at wmv filene ikke egentlig er wmv video. Kan være andre codexer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har du nokon codecpakker installert? I so fall, avinstaller den/dei. Det hender det oppstår problem på grunn av dei. Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) hei jeg har ingen codec pakker installert. men når jeg bruker g-spot får jeg opp total installed codec: 43 //edit: ok dette har noe med license å gjøre. Noen som har peiling? Endret 7. desember 2006 av DaJev Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Avinstaller alt av små codecer osv og last ned K-lite mega codec pack Link Endret 7. desember 2006 av LeanFear Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) det er noe license feil her. Windows Media Player cannot play, synchronize, or burn a protected file because an error occurred while verifying the license. Endret 7. desember 2006 av DaJev Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Prøv å last ned Winamp, så tester du ut der om det funker. Endret 7. desember 2006 av LeanFear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå