zacka Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg er ute etter et program som konverterer MP3 eller WAW-filer til MIDI-filer. Jeg har bare funnet ett program på download.com, men det vil ikke lastes ned. Har også prøvd Kazaa uten hell. Noen som har noen forslag/navn ? Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Wav og mp3 er digital lyd. MIDI er "noter" som blir sent til lydkortet, og inneholder egentlig ikke noe lyd i det hele tatt. Det sier seg selv at det ikke er lett å konvertere mellom de to. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hva skal du med midi-konverteringer? Bruke på hjemmeside? Uansett, du må da bruke et midiredigeringsprogram der du setter inn notene selv, altså spille inn sangene selv. Men det kan være vanskelig :smile: ! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Lett med et midi keyboard hvis du spiller piano, ellers blir det veldig falske og firkantete. Kort sagt metronomiske sanger pga dum datamaskin... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hvis du har lyst å prøve deg er en demo av cakewalk brukbart, og hvis du er litt avansert er Finale 2003 veldig bra tror jeg Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Cakewalk Sonar er et multitrack-program for både audio og midi. Finale 2003 er et rent notasjonsprogram. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det ser jo ut til at dette kan ha noe for seg da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå