TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Heisann ! Jeg endret litt på topicen jeg Jeg tenkte jeg skulle prøve og gjøre litt sånn razorbate eller sånn, beatles bilde med 10 A4 rammer i alt. Jeg har et betong rom, alle 4 vegger er betong. Da er jo problemet med å feste disse A4 rammene. Jeg vil tro at slik grønn tyggis som man kan bruke på plakater, som jeg spørte om først, ikke klarer å holde oppe en A4 ramme. Borre i veggen er uakseptabelt. Skal ha bort de 2 Gatebil plakatene, og opp med vedlegget nedenfor Endret 8. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Lærertyggis. Blå klissete tyggis som fungerer på mur. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor får jeg tak i det ? Ingen lærere på VGS eller ungdomsskolen har det. Bare Barneskolen, og går på VGS, så er begrenset hva jeg kan få stjelt med meg da :O Vanlig tyggis da ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Antalig får du kjøpt det på kontorbutikker eller kanskje tilogmed bokhandler. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Antalig får du kjøpt det på kontorbutikker eller kanskje tilogmed bokhandler. 7450852[/snapback] Jeg kjøpte på bokhandel i hvert fall. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 OK. Men altså, du vet ikke om noe annet alternativ ? Er liksom så mye pes for å dra på byen og kjøpe noe for å feste en forbaska plakat liksom. Trelim vet jeg bare ødlegger.. Sitter igjen og sånn :/ Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 "Lærertyggis er skikkelig dårlig , henger max 1 uke før plakatene sakte men sikkert sklir/ramler av veggen! tro meg jeg har prøvd. Hjelper heller ikke med en svæær klyse. samma opplegget. jeg vil anbefale en annen type teip kansje? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det mest stilfulle jeg har funnet ut er rett og slett å ramme dem inn. Ja det koster litt ekstra, men så slipper du at de blir revet/faller ned. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, kanskje det. Jeg har vanlig maskerings teip, gaffa, vanlig plast teip. Ellers må nesten trelimet fram igjen ;( Noen kule plakater rundt omkring mon tro ? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 MacGyverteip holder det meste... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ja, til atombomber og havarerte Jeeper, men problemet er vel kanskje at jeg ikke er mcgyver , og har verken lommekniv eller "MacGyverTeip" .. Har vel fått fikset det nå Jeg tok MacGyver @ Maskeringsteipen, tok en på 5cm og tok over hjørnene, også tok jeg en 8 cm over der igjen med trelim på. Endret 7. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 MacGyver-teip = gaffateip = lerretteip = duct-tape Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Btw... Duckt tape aka Duck tape aka sølvteip = Sølvfarga Gaffa tape aka veit da søren = svart gaffa aka lerretstape = svart Endret 7. desember 2006 av EDB Lenke til kommentar
simenn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 om du har noen gamle lister liggende og litt snekker i kroppen kan du jo prøve å mekke deg din egen ramme, og henge den fra en list som du monterer helt oppe under taket. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 simenn, jeg har ikke noe lister, og skulle gjerne hatt noen rammer til bildene, plkatane, men men. Rammer er vel kanskje ikke så dyrt ? mye snekkere i slekta.. 2 firmaer, men itte meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Maskeringstape funker sikkert, men ser jo drit stygt ut. Jeg kjøpte sånne små grønne "tyggegummi"-ruter på en hobbybutikk. De fester seg på alt, og sitter skikkelig fast også. Men det blir ikke merke når man tar det vekk igjen. De er delt opp i små firkanta ruter, så jeg river bare av en, setter under plakaten og trykker hardt så fester den seg skikkelig. I en pakke fikk jeg 3 brett, hvert brett inneholder kanskje 50 småruter. Endret 7. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå