DeathByDigital Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 takker for linken thaLapp Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 en ting jeg lurer på .. hva burde jeg velge mellom røde katoder og hvite katoder til et svart kabinett ? designet er cola.. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 cola er rødt sort og hvit -- Se om du ikke får til en lys-setting hvor du både har rødt og hvit til det sorte kabinettet. Jeg kommer til å endre mine pc'er. Kaller worklogen rød blå, men det blir grønn, rød--- Er lei av at ALT ER BLÅTT for tiden.... Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hehe ja blått er så utbredt.. trur jeg skal prøve med rødt og hvit kanskje det blir bra Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 rød og hvit ser veldig bra ut sammen. sånn som f. eks. prosjektet til klekkus (klikka_bZerk når han lagde modden) husker ikke hva det heter i farta men er sikkert ikke vanskelig å finne Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Her er mitt Chieftec Dragon Fulltower: Mer om dette i Chieftec modd-tråden min. Endret 31. oktober 2007 av restify Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Lenge siden det har vært noe liv i denne tråden Jeg skal poste bilder av mitt kabinett senere i dag, så håper jeg folk følger etter Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Litt flere bilder av tårnet mitt Kommer snart nytt skjermkort og en harddisk brønn får å få det kaldere og ryddigere Tårnet skal også lageres innvendig og utvendig etter litt små fikser, dette vil det komme en arbeidslogg på senere Endret 2. oktober 2008 av noXelon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå