DeathByDigital Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) HEHE... får vel vise hva jeg gjorde en gang... Brukte sååååå lang tid på casemod'en her... at hele prosjektet daua av alderdom, før jeg ble ferdig. men det var da morro lell. iallefall med høyspenning ;D Men nok om det.. her kommer toppen på mit chieftech Se de små lekre skruene La en del arbeid ned i vanntanken, og fikk presset denne inn foran diskene. Har ikke sett denne løsningen hverken før eller etter, men mulig folk heller vil ha vifte der. Og til slutt:: ukjent avatar ;D Altså frest inn i vanntanken i fronten på kabinettet. Endret 17. januar 2007 av DeathByDigital Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har ikke sett denne løsningen hverken før eller etter, men mulig folk heller vil ha vifte der. har laget skisse til mitt kabinett med vifter 2stk på toppen Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har ikke sett denne løsningen hverken før eller etter, men mulig folk heller vil ha vifte der. har laget skisse til mitt kabinett med vifter 2stk på toppen 7746136[/snapback] Tenkte mere på det med å lage custom vanntank i fronten av kabinettet. Snurrer i toppen har flere jah. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) hva er det øverst der? det printkortet? og forresten, kan du hoste større bilder tror du ? ... tenkte på av den plexien i front har også vurdert noe sånt en gang... skal se om jeg finner igjen bilde Endret 17. januar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) det er litt over 1000v fra transformatoren til katoden :Þ *edit* tok du og redigerte ditt inlegg også? Synes plutselig det var noen "nye" spørsmål her :!: Skal se om jeg ikke får noen større bilder til deg. Endret 17. januar 2007 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 ok. fant bilde nå untitled.bmp var sånn jeg planlagte mitt kabinett dere kan sammenligne med resultatet og se utviklingen hehe... syns egentlig det ble bedre bortsett ifra vinduet, som jeg ikk fikk utført pga. plass til det dørhåndtaket osv... Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 dette er mitt skisse til mitt nye kabinett. Coca-Cola inspirert ser ikke så mye av Coca-Cola'n på bildet men det blir sikkert mye av det. er veldig noob på å lage skisser men men.. skissererer.bmp Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) la opp et større bilde her og et annet her *edit* bakerste plexiplata (les baksiden av tanken) ble matta ned, så man ikke kunne se rett hjem Endret 17. januar 2007 av DeathByDigital Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 pent thalapp MEN jeg lagde MYE mindre tank, så jeg fremdeles hadde plassen til alle diskene. Du må vel ta bort nederste "diskrack" minst?? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hvis du mener det nederste, så er det harddisk hylle ;D ekke flink på skisser.. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 my bad.. Trudde du skulle ha vanntank der Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) hehe, hakke råd til sånt .. men gleder meg til jeg får begynt:D fikk dremel til jul. Og kabinettet skal være ferdig til TG-07 skal kanskje begynne på det til helga eller etter. Endret 17. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) skal du ha noen griller på de øverste viftene?? Endret 17. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg lurte på en ting. colaipcen.bmp burde jeg ha en halv kuttet cola glass flaske på fronten av kabinettet?? men kanskje røde neon lys inni?? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg lurte på en ting. colaipcen.bmpburde jeg ha en halv kuttet cola glass flaske på fronten av kabinettet?? men kanskje røde neon lys inni?? 7746677[/snapback] cola flaske ideen var kul:) Så det burde du virkelig prøve å få til! =) Btw, IKKE lagre bildene som .bmp. Dem tar større plass og må åpnes i Paint Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Thalapp: ser bra ut dette... håper du lager worklog (hivs du ikke har gjort det alt ) forresten, den harddisk ramma er identisk med den jeg har laget ... epnt og DeathByDigital: tusen takk... det var veldig pent men tror dessverre det kan bli litt vanskelig med dragon kabinett ( som er bøyd foran).. er lett å få til en liten knekk, men så stor og rund, tror jeg blir vanskelig... tror det hadde blitt ganske fett på kassa mi da, ettersom jeg har kuttet ut av ramma sånn at man ser rett inn på hardwaren gjennom et eventuelt vindu men vet ikke om jeg gidder... liker liksom looken på fronten sånn som den er nå også... Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 nei jeg har ikke laget worklog, men skal gjøre det begynner om en uke ;D Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 et lite offtåpic spørsmål... hvor får dere tak i sketchup? Er det freeware? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Her kan man få tak i sketchup Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 blir fett det... gleder meg. liker å se dragon-modder, har fått noen tips derifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå