Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Chieftec Dragon - samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEI!

Har nå endelig fått somlet meg til å ta et par bilder av kassa mi :D

hehe

er ikke så veldig bra, men venter framdeles på deler... (O-ringer) skal henge opp harddisken min da, og rydde en del... det trengs...

post-87944-1167685654_thumb.jpg

innsiden

post-87944-1167685770_thumb.jpg

oj :blush: der ble visst beina mine med...

hehe blå sokker :love:

closeup av graveringen min bak...

post-87944-1167685887_thumb.jpg

oj... der var kneet mitt ja :p

Lenke til kommentar
hahaXD gøy... hvordan er vinduet festet da?? teipet bare?? :ermm:

7611145[/snapback]

Neida, var egenltig meninga med sånn gummi lister, men skjerte "litt" feil, så måtte feste en tre plate bake, å lime med et stygt gult lim, så teip over for at det ikke skulle bli så veldig stygt, selvom det var drit stygt det også da.. :p

Lenke til kommentar

haha :p går det an å ikke vite hvor pcen sin er ? :p

eller forresten, skal ikke si noe jeg... :blush:

haha... hadde ikke peil på hvor den var... dro rundt til alle jeg kjente liksom å spurte om den var der :p til slutt fant jeg den hjemme... i naborommet til mitt rom :p og det var faktisk gaming-pcen min da

Lenke til kommentar

eller forresten, skal ikke si noe jeg...  :blush:

haha... hadde ikke peil på hvor den var... dro rundt til alle jeg kjente liksom å spurte om den var der :p til slutt fant jeg den hjemme... i naborommet til mitt rom :p og det var faktisk gaming-pcen min da

7649136[/snapback]

hhahahahaha, skal det gå an? :p :!:

Lenke til kommentar

eller forresten, skal ikke si noe jeg...  :blush:

7649136[/snapback]

Er jo ikke det kabinettet jeg bruker til vanelig da, er bare satt ned i kjelleren, var nede der igår btw.. ;) Så ikke ut nå det.. :p

Lenke til kommentar

takk takk... tror snart jeg skal ha meg et nytt, da fordi dette er nå "ferdig" og jeg kjeder meg :p i tillegg er dette et veldig umoderne kabinett (innsiden) med ganske dårlige løsninger og en gammeldags utforming på innsiden...

har nå laget ekstern stasjon for lcd-panelet mitt ;) fant ut at det var best... brukte 5mm plexi, skjærte ut en bit, graverte en drage, kuttet et hull og satt in lcd skjermen og bøyde plata ca. 115grader...

inni har jeg:

lakkert alt matt svart

2 UV-lys

2 blå lys

14cm vifte i topp

12cm vifte bak

plexi oppå med 7-8mm spacere

plexi bak (gravert BlackDragon)

plexi side

sleevet alt av kabler som ikke var ferdig sleevet med Mist 600W

stripset alt av kabler så det ikke er noen "luftstrekk"

fjernet HDD ramme og floppyramme

kuttet hull i hk-plate for kabelgjennomføring

kuttet ut stor bit forann på ramma så det skal lyse blått i "gitteret" forann

tror det var det meste :thumbup:

Harald

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

kutte ut?? :p skjønner ikke helt hva du mener jeg :p hehe

tusen takk for positiv kritikk på kassa mi ;) har lagt en del jobb i den... dette er tross alt min første casemod... inneholder mer følelser en hardware den kassa der ja ;) hehe :p

Lenke til kommentar

hehe :p jeg føler meg egentlig ganske ferdig... og for å være ærlig har jeg nye idèer for et annet kabinett uten å nevne for mye nå... kanskje jeg til og med stiller med ny kasse på tg? :dribble: hvem vet? :p hehe

hva tenkte du gikk an å gjøre mer på kabinettet mitt a?

jeg har tenkt på mye som går an å gjøre med fronten, men tror jeg dropper det.. syns fronten er mye mer stilren og pen slik som den er nå :p

Lenke til kommentar

laster opp et par bilder av den eksterne lcd-skjermen jeg... ble ikke helt fornøyd med graveringen da... skulle brukt en annen graverings-bit, en med diamant i stedet for en i stål... dere kan jo si hva dere syns?? :innocent:

Enjoy, Harald

post-87944-1168351446_thumb.jpg

post-87944-1168351490_thumb.jpg

post-87944-1168351539_thumb.jpg

Lenke til kommentar

jepp, har lurt på det... men gidder ikke nå :p hehe... kanskje jeg gjør det en annen dag... skal også fikse litt rundt "hullet" ble ikke 100% fornøyd der... ble dårlig oppe og på venstre side...

har også bytta ut stikkene :blush: med noen svarte bein :love: ble 10000000 ganger bedre :p hehe

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...