christianpet Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) da har jeg laget en chieftec samletråd. har da begynt å modde kabinnettet mitt chieftec dragon, da jeg går på mekkansikefag kan jeg da casemodde litt på skolen som jeg også bruker fritiden til har da begynt prosjekt ikeen ta en titt da vell: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=678477 Endret 8. desember 2006 av christianpet Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) hei. Jeg har et moddet chiftec Dragon, som også ligger som første post i en tråd her, men jeg kan jo ta meg den frihet å legge inn et par bilder EDIT: Yeah første svar Endret 8. desember 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg posta en chieftec samletråd for lenge siden. Sjekk historyen min å se om dere finner den Edit: Jeg fant, jeg fant: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=500952 Endret 8. desember 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 tror kanskje dette ville ha vært en mer populær tråd i kabinetter og modifikasjoner, enn i case mods Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg posta en chieftec samletråd for lenge siden. Sjekk historyen min å se om dere finner den Edit: Jeg fant, jeg fant: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=500952 7456296[/snapback] den siste posten er jo fra 2004.. trur denne blir mer populær fordi den er ny Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 foresten jeg skal modde mitt kabinett , er det midi-Chieftec Dragon tower. stilen er rødt og svart. den kommer ut her når jeg får begynt, januar tenker jeg for da for jeg en ny lønning:) den skal være ferdig før TG-07 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) FINT da må jeg få se det på TG!! bare post bilder her når du er i gang man gleder seg til å se chieftec mods nå btw: mitt står i ca. 55 deler utover rommet mitt nå... driver å lakkerer "innsiden" matt svart og har kjøpt LCD skjerm 4*20 tegn, og Mist 600W med modulære kabler samt noe mer belysning til boksen min gleder meg til å få det sammen igjen, da med ny 2 kjerne cpu Endret 16. desember 2006 av Hagr Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 min chieftec Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 wow... dette var pent, Jonas_blomster... det er vel ikke dragon?? hehe... har du mulighet for å sette harddiskene andre veien?? med ledningene inn?? hadde blitt enda ryddigere da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 har da begynt å modde kabinnettet mitt chieftec dragon, Det der er jo faen ikke et dragon kabinett! Det er jo et Martix kabinett Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 da treffer ledningene viftene men skal mekke en del til våren, og da blir harddiskene i H2O kjøling så da er det problemet løst Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 wow... det blir pent... noen som har et forslag til hvor jeg kan feste et lcd panel på mitt Chieftec Dragon?? ps! skal ikke ha det i en 5 1/4 brønn... lurer på om jeg evt. skal montere det vertikalt i døren kanskje?? hmm... vanskelig kabinett å feste lcd panel på, ettersom det ikke er noe flatt foran... (det er et 20*4 tegns panel) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 har vurdert å montere LCD selv, da skal jeg montere den i toppen, der jeg også kommer til å montere den nye aquatube tanker min Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er egentlig veldig vanskelig å plassere LCD i fronten på et chieftec Dragon hehe... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er egentlig veldig vanskelig å plassere LCD i fronten på et chieftec Dragon hehe... 7594182[/snapback] Pøh, alle problemer er for å løses! Null stress å montere et display i front! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 nja... hadde vært bedre med en flat front da men som du sier så kan jo alt løses ... lurer på å sette den vertikalt midt på døren hva tror dere om det? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Her kommer mitt gamle over ødelakte style chieftec.. ^^ Ikke mobb, fader`n som gjorde mest, (Ikke helt edru under moddinga) ^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Her kommer mitt gamle over ødelakte style chieftec.. ^^Ikke mobb, fader`n som gjorde mest, (Ikke helt edru under moddinga) ^^ 7599909[/snapback] hAHAH det er det beste jeg har sett! SWEEEET Casemod!=) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hehe den var morsom, du... hvor mye hadde han i promille da sa du?? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 hehe den var morsom, du... hvor mye hadde han i promille da sa du?? 7609598[/snapback] En del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå