Gå til innhold

Dårlige læreforhold i klassen

OddZen

Anbefalte innlegg

Hei...

Er nå kommet til jul i mitt år på VK1 ikt-driftsfag.

Går i en klasse hvor nesten ingen av de andre jobber, jeg for min del jobber som bare det for jeg syntes det er morro å gjøre det vi holder på med der, server, database etc.

Liker meg veldig godt på denne linja, og jeg ligger på 5 i alle fag (litt dårligere på almennfag da ligger på 4 der regner jeg med :whistle: )

Har et problem som starter å bli ganske irriterende.

Jeg føler at jeg ikke får den læringen som jeg burde ha hadt, det går sykt tregt frammover, vi har en klasse som holder tempoet nede, og jeg sitter å jobber hele tia nesten, når jeg har gjort de oppgavene vi har fått utdelt må jeg altid sitte å vente på de andre i klassen.

Så har jeg det andre problemet, læreren vår kan svært lite om det vi har om, f. eks sitter å jobber med server, jeg trenger hjelp til noe, men læreren klarer ikke å hjelpe meg, han bare prater seg vekk og går til en anna, jeg føler at jeg ikke får den læringen jeg har rett på, jeg kunne vært mye lengre enn det jeg er nå hvis vi hadde hadt en kompetent lærer som kunne det han skulle og ikke bare stå der å si "nei d var ikke sånn, så lenge sia jeg har gjort dette, glemmer det hele tia". :no:

Han har rett og slett ikke den kunnskapen han som skal til for å kunne lære meg skikkelig.

Noen som har noen tips på hva jeg skal gjøre?

Starter å bli bekymret for min egen læring. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i samme situasjon selv, bare at læreren vår kan faget. Men dem fleste elevene sitter bare å surrer alle timene uansett.

En ting er jo at du har ansvar for egen læring. I og med at dere har tilgang til nettet kan du jo gjøre mer enn oppgava sier og utforske litt videre på det vi lærer om. Vi har f.eks. hatt endel om SNMP den uka her, og dem som ble ferdig har gått videre på MIB og MRTG.

Lenke til kommentar