Exentler Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg er på jakt etter nytt hk i prisklassen 1500-1800(2k) jeg har sett litt på asus p5w DH abit aw9-d (max) MSI 975X Platinum PowerUP Ed dere noen andre forslag hvem skal jeg velge Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har selv Abit AW9D-MAX og den er kongen på hæven og det er ikke fordi jeg har den, men at den er bra .. Vile dog ha vurdert et med P965 da de går en del lengre på FSB og om du skulle velge det så er Gigabyte DQ6 et bra valg Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) men p965 har ikke crossfire støtte da ;O men jeg synes det abit kortet har ikke noe sånt ekstra, men det har pw5 dh eller er det noe som ikke er oppgitt trenger jeg disket til abit max kortet ? ( for s-ata drivere ) Endret 7. desember 2006 av Exentler Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 BNope du trenger ikke disket for S-ata drivere men de følger også med på diskett også ... Det er masse tull med ASUS pw5 dh bare spør rundt på forumet ... Abit AW9D-MA er det beste 975X kortet, men det endrer seg kanskje når BADAXE2 kommer ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå