Gå til innhold

MP3 ringetoner - hvordan kun høre refreng?

Kurt P

Anbefalte innlegg

Jeg bruker jo selvfølgelig mp3 som ringetoner på telefonen, men lurer på hvordan jeg kan få kuttet ned på sangen slik at når det begynner å ringe så starter den rett på refrenget f.eks..

hvordan kan jeg enkelt å greit fikse dette på pcn, og legge over en fil som redigert til å begynne rett på et refreng..

mvh

prebn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg vil fortsatt anbefale Audacity. Her kan du, i tillegg til å klippe mp3-filen ned til eksakt start- og sluttpunkt, lage en liten innfading og utfading på filen, slik at det høres langt mer profft ut. Enkelt og greit å bruke i utgangspunktet, og med en god del ekstra finesser :-)

Lenke til kommentar
Gir min fulle tilstlutning til audacity. Freeware og fungerer supergreit.  :)

7534371[/snapback]

Jeg skjønner ikke dette programmet helt.. Hvordan kan jeg enkelt å greit, velge start og sluttpunkt i låten som jeg vil ha som ringetone, (med samme lydkvalitet som den org. mp3 fila) og få den eksportert som egen .mp3 fil som jeg kan legge over på mobilen min. ?

Tror kanskje jeg har fått de til, men når jeg skal eksportere den nye omkuttede filen til mp3, så står det at jeg trenger no lame_ ..... til i et biblotek?? da skjønner jeg ihvertfall ikke no :roll:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...