Kurt P Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg bruker jo selvfølgelig mp3 som ringetoner på telefonen, men lurer på hvordan jeg kan få kuttet ned på sangen slik at når det begynner å ringe så starter den rett på refrenget f.eks.. hvordan kan jeg enkelt å greit fikse dette på pcn, og legge over en fil som redigert til å begynne rett på et refreng.. mvh prebn Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Last ned audacity (google it) enkelt og greit prog Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 et raskt søk på google så finner du http://www.ezsoftmagic.com/mp3splitter.htm Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg bruker et pittelite program på kun 158 kb som heter Mp3 DirectCut. Programmet kan lastes ned fra digi.no's nettjuveler. link... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 et raskt søk på google så finner du http://www.ezsoftmagic.com/mp3splitter.htm 7450375[/snapback] Hei, jeg lastet ned denne (mp3 splitter and joiner) og den har fungert fint, men det står at jeg må registrere meg nå plutselig? Hva kan jeg gjøre Mvh Kurt P Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Foreslår da at du går for tulling3s alternativ:Mp3directCut Evt. kjøper fullversjon av det programmet du har (dersom du er fornøyd med det) skader ikke å støtte programutviklere litt. Ellers finner du mange alternativer på sourceforge sine hjemmesider... Lykke til! Endret 19. desember 2006 av KRZT Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg vil fortsatt anbefale Audacity. Her kan du, i tillegg til å klippe mp3-filen ned til eksakt start- og sluttpunkt, lage en liten innfading og utfading på filen, slik at det høres langt mer profft ut. Enkelt og greit å bruke i utgangspunktet, og med en god del ekstra finesser :-) Lenke til kommentar
cosmogs Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Gir min fulle tilstlutning til audacity. Freeware og fungerer supergreit. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Gir min fulle tilstlutning til audacity. Freeware og fungerer supergreit. 7534371[/snapback] Jeg skjønner ikke dette programmet helt.. Hvordan kan jeg enkelt å greit, velge start og sluttpunkt i låten som jeg vil ha som ringetone, (med samme lydkvalitet som den org. mp3 fila) og få den eksportert som egen .mp3 fil som jeg kan legge over på mobilen min. ? Tror kanskje jeg har fått de til, men når jeg skal eksportere den nye omkuttede filen til mp3, så står det at jeg trenger no lame_ ..... til i et biblotek?? da skjønner jeg ihvertfall ikke no Endret 19. desember 2006 av Kurt P Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 bump.. hadde håpet på å få svar kjapt.. takk Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) her er filen du trenger ikke værre en det ikke lov og laste opp verken dll eller rar filer her nei:S skal finne den på google 2 sek sånn: http://www.dll-files.com/dllindex/download...nload0UIiTFULeW første treff på google:P Endret 20. desember 2006 av M-J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå