Terradoc Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 jeg har bestilt meg nye deler nå, og er veldig usikker på cpu og kjølern! vifra er fra EKL her er link: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...l=&view=support den kom med en svart lapp under, som virker mer som fastbrent gummi, den kan ikke rives av, men må eventuelt skrapes av. En sa den kunne være trykkdempende. den skal stå på en XP1600 1,4GHz men den er bare godkjent til TBird1,3 så jeg trenger maksimal effekt! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Den "svarte lappen" er a: kjølepasta? b: kaptein sabeltanns sorte lapp? Hva tror du? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Det er nok en såkalt "thermal pad" som de har slengt på for "bedre kjøleeffekt." Skrap mest mulig av med noe myk plast slik at du ikke får riper i kjøleren. Så tar du en klut med alkohol (helst isopropanol) og gnir av restene. Så tar du på litt ordentlig kjølepasta i stedet. PS: Ikke bruk sånne overskrifter. La det komme klart fram hva slags problem du har. HJELP!! sier meg lite. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 AMD XP er endel kaldere enn sine T.Bird søsken, har hørt om ei sammenlikning av 1400 T.B. og XP1800+ med samme kort og kjøler. XP1800'en var 10 grader kaldere! så varmeproduksjonen kan kanskje sammenlignes med en 900 T.Bird? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå