ivar_re Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg har en Nokia 6288. Når jeg prøver å se på videoene jeg har på mobilen kommer denne meldingen opp: "Feil -108: det oppsto en ukjent feil". Det går heller ikke ann å overføre fra dataen til mobilen. Hva skal jeg gjøre? Er det noe jeg skal laste ned? Takk på forhånd! Endret 7. desember 2006 av ivar_re Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har en Nokia 6288. Når jeg prøver å se på videoene jeg har på mobilen kommer denne meldingen opp: "Feil -108: det oppsto en ukjent feil". Det går heller ikke ann å overføre fra dataen til mobilen. Hva skal jeg gjøre? Er det noe jeg skal laste ned? Takk på forhånd! 7450199[/snapback] Hei bruker du nokia pc suite??bruker du det skal det gå... Lenke til kommentar
ivar_re Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har en Nokia 6288. Når jeg prøver å se på videoene jeg har på mobilen kommer denne meldingen opp: "Feil -108: det oppsto en ukjent feil". Det går heller ikke ann å overføre fra dataen til mobilen. Hva skal jeg gjøre? Er det noe jeg skal laste ned? Takk på forhånd! 7450199[/snapback] Hei bruker du nokia pc suite??bruker du det skal det gå... 7460026[/snapback] Ja, bruker Nokia PC suite, men virker fremdelses ikke:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå