Bear^ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Så har jeg da gitt meg i kast med å teste ut WoW. Har til nå bare en 10 dagers trial men skal likevell teste ut så mye som mulig. Men nå sitter jeg med et lite spørsmål. Skal velge professions, og har lagt mitt valg på mining/blacksmithing. Dessverre har jeg problemer med å få starta det her. Er Tauren Warrior, level 7. Har vandra rundt omrking, og gått dit jeg ble instruert til, Thunder Bluff. Er bare det at kisen der trener bare journeyman, samme med blacksmithen. Hvor i all videste verden starter jeg det her? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Så har jeg da gitt meg i kast med å teste ut WoW. Har til nå bare en 10 dagers trial men skal likevell teste ut så mye som mulig. Men nå sitter jeg med et lite spørsmål. Skal velge professions, og har lagt mitt valg på mining/blacksmithing. Dessverre har jeg problemer med å få starta det her. Er Tauren Warrior, level 7. Har vandra rundt omrking, og gått dit jeg ble instruert til, Thunder Bluff. Er bare det at kisen der trener bare journeyman, samme med blacksmithen. Hvor i all videste verden starter jeg det her? 7450144[/snapback] du er tauren :=) ta og gå til thunder bluff det er hovedbyen din snakk med en vakt og lær deg herb / alch :=) herbalist og alchemist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå