anderfo Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hvordan kan jeg koble kameraet til en TV som bare har SCART-kontakt? Kameraet har én lydutgang og én videoutgang.. Fins det noen "overgang"? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det finne adaptere, men hvilket som passer ditt behov, er litt avhengig av kamera og TV. Har kameraet ditt s-video (S-VHS) utgang og TV'en ikke støtter s-video, må du ha et adapter som konverterer s-video signalet til composite. S-video har som regel en miniDIN4-plugg med fire små pinner inni. Composite bruker en RCA-plugg med en enkel litt grov pinne inni. Som regel gulfarget. Clas Ohlson fører en rekke produkter som som sannsynligvis kan brukes. Du finner de under El og elektronikk - Lyd og bilde - TV og video - Scartkontakter. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg kom til å tenke på en ting, jeg har tenkt å kjøpe dette: http://pris.akam.no/vis_produkt.php?katego...=FinePix%20S304 La merke til at det ikke hadde TV-ut, greit nok siden minnekortet kommer til å bli fult. Men hvilke alternativer finnes det til å vise bilder på TVen? Vi har jo Kodak Photo CD, må bare ha en dvd spiller som støtter dette og software finner man på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå