grebnord Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Datakabinettet arne skal være et mediesenter og stuepc. Takker så mye for hjelp og støtte til: Som har sponset vifte samt fri frakt og delsponest power. Per Johnstad Møller. Som har sponset Mahogny. Samt alle som har bidratt med tips og råd. Prosjektet synes HER Endret 7. desember 2006 av grebnord Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Stillrent og herlig! Gleder meg virkelig til å se mer fremgang! Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det e så bra så det kan bli, Den ser Genial ut:D Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nydelig! Har ikke ord! Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Nydelig! Har ikke ord! 7473676[/snapback] Takker så mye Det har vært litt stress nå på slutten, men er ganske fornøyd Det blir spennende å se hva sensor sier i morgen Driver å skriver/lager presentasjon nu.. Endret 11. desember 2006 av grebnord Lenke til kommentar
Icyfice Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Har ikke ord til å beskrive hvor bra dette ser ut. Arbeidet er jo helt utrolig, og med sånne plater ser hele greia driiit _PROFF_ ut! Hadde aldri falt meg inn med en PC inni den boksen Håper det går bra med presantasjonen,lykke til, skriv hvordan det går! :!: Endret 12. desember 2006 av Icyfice Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sykt pent! Det hadde vært stilig med blått lys i den knappen foran og.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dette var forbannade flott! Fortjener forside oppslag IMHO! Veldig bra bruk av materialer, som virkelig får denne til å skille seg ut. Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Dette var forbannade flott! Fortjener forside oppslag IMHO! Veldig bra bruk av materialer, som virkelig får denne til å skille seg ut. 7509516[/snapback] Takker så mye, men hva er IMHO? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Aj aj! Høy WAF faktor her ja Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 wow... dette var pent... hvordan passer det inn med stilen i stua di?? har du bilde?? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det ble ganske så bra det kabinettet der. Et godt utført arbeid. Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 wow... dette var pent... hvordan passer det inn med stilen i stua di?? har du bilde?? 7522208[/snapback] He, he.. Jeg har ikke fått den tilbake fra vurdering enda, men jeg var så heldig å komme over en B&O tv (gratis men måtte reparere den) Og jeg gleder meg til å prøve de sammen.. Bilder kommer seff Driver nå å lager en presentasjons - plakat/poster for utstilling på skolen, som starter i morgen.. Ting tar tid, men tror den dukker opp her også Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Gleder meg til flere bilder Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 det der var fint gitt det så ut som et slaks nattbord var så stillfint Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Den Lilliput skjermen. Hvorfor var du ikke fornøyd med den? Lurer selv på å kjøpe en sånn skjerm. Hvorfor valgte du å ikke bruke den? Ellers ble det et kjempefint sluttresultat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det kabinettet var noe av det beste jeg har sett, veldigt tøft med 70 talls retrostil, det er jo veldig i vinden for tiden Du burde masseprodusere det, det kunne blitt en stor hit... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Må si meg enig med endel folk her! Helt nydelig kabinett! Noe av det beste jeg har sett! Den der hadde gort seg hjemme hos meg! Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Den Lilliput skjermen. Hvorfor var du ikke fornøyd med den?Lurer selv på å kjøpe en sånn skjerm. Hvorfor valgte du å ikke bruke den? Ellers ble det et kjempefint sluttresultat. 7615755[/snapback] Hey:-) Det er flere grunner for det, først er det fordi den ikke har mulighet for strøm fra poweret i maskinen (det kunne sikkert ha fiksa noe) men lilliput har egen strømforskyning.. Videre bygger "kassa" til skjermen, med betjeningsknappene langt ut, så jeg måtte ha modifisert den ganske kraftig for å få den til å sitte der jeg ønsket. Her må det sies at den koster litt og det hadde vært dumt å gjøre en feil så den ble kaputt.. Så sum sumarum vurderte jeg at det ville koste for mye, men hvis jeg får tak i en som er rimligere eller er litt defekt, vil jeg montere den inn Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Var et meget stilig kabinett ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå