kevve Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei, når jeg kobler til mp3spilleren min i usben, så kommer den opp og alt er i orden, før den plutselig kobler fra.. Og da må jeg ta den ut og inn på nytt, og det skjer stadig vekk.. Det skjer egentlig med alt annet som jeg kobler til, bortsett fra webcam, bare lagringsstasjoner som tuller seg til... Noen som vet hvorfor, og hvordan ordne dette problemet? En kjenning av meg sa at han måtte formatere, og at det da ordna seg, men er det noe annet som kan gjøres? Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tviler på at å formtere hardisken hjelper Sjekk om det er noen skade på USB en du bruker, mitt hovedkort klarte å ødelegge to av utgangene. Kanskje det har noe med USB1/2 å gjøre? Jeg har også to Eksterne hardisker koblet på Dataen. det hender at dei mister kontakten i noen sekunder. Endret 8. desember 2006 av BaronDavid Lenke til kommentar
kevve Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Tviler på at å formtere hardisken hjelper Sjekk om det er noen skade på USB en du bruker, mitt hovedkort klarte å ødelegge to av utgangene. Kanskje det har noe med USB1/2 å gjøre? Jeg har også to Eksterne hardisker koblet på Dataen. det hender at dei mister kontakten i noen sekunder. 7455931[/snapback] Trur det var en driverkonflikt på den ene usbporten, det trudde onkelen min... Så jeg kobla mp3spiller og kamera til en annen port, og det funker som det skal;) Må få bytta ut to av usbportene, for trur de er ødelagt.. Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tenkte det var noke slikt! bra du fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå