pbn Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hvor kan jeg finne ut hvor mye jeg har lastet ned (trafikk totalt ned) i løpet av måneden? Hvilket program skal jeg bruke? Dette er til windows... (hadde jeg hatt linux hadde alt vært så mye lettere!!!) Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 har du telenor adsl, har de en fullstendig oversikt som ligger på dine sider hos telenor. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Dumeter fungere veldig bra, det har en funksjon som måler hvor lenge du bruker internet også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hos Telenor finnes trafikk_maaler (tenkt for ADSL Online, men virker sikkert for andre også). Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg bruker et program som heter Netstat Live, liker det veldig godt. Programmet finner du her. [ Denne Melding var redigert av: andreasn på 2002-11-19 13:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå