anderfo Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg har en PC med Windows XP installert. Så prøver jeg å tilkoble kameraet mitt (Olympus C-730UZ) med medfølgende USB-kontakt. Halvparten av gangene går dette helt fint. PC'en registrerer kameraet, og spør om jeg vil lagre bildene på PC og slette fra kameraet. Så langt OK. Men den andre halvparten av gangene går det slett ikke så bra. PC'en restarter i det øyeblikket jeg slår på kameraet. Så prøver den å starte opp, men går seg fast og får svart skjerm. Etter noen minutters pause kommer jeg tilbake til PC'en og den er fortsatt svart. Jeg slår den av, slår den på, og så tar det 10 min å starte den opp. Neste gang jeg kobler til kameraet går det naturligvis helt fint. Hva kan være årsaken? Er dette Windows XP på sitt verste eller har jeg gjort noe annet galt? [ Denne Melding var redigert av: anderfo på 2002-12-03 17:00 ] Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Hm, virkelig ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei. Siden det er USB, og drivere/software vel startes når kameraet plugges i/slås på så er det kanskje disse det er noe galt med. Slå uansett av "Automatisk omstart v feil" Under Controlpanel-system-advanced-startup and recovery, Og oppdater drivere og programmvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå