Revi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har en 00 modell (gamle karroseriet) V70 2,5 Bensin. For noen dager siden begynte motorlampen plutselig å lyse. Dette var ca 30 sek etter at bilen var startet. Bilen går helt som normalt. Jeg tok av batteripolene og lampen sloknet. Den var borte like til i dag, har kjørt ca 30 mil i mellomtiden. I dag skjedde akkurat det samme, den tente etter ca 30 sek. Bilen skal på service i slutten av desember, men jeg er usikker på om jeg bør få sjekket dette før service eller om jeg kan avvente til da. Som nenvt så starter og går den helt som vanlig. Noen som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tut å kjør! en motorlampe indikerer bare at det er en elektisk feil med ett eller flere motorstyringskomponenter og at motorstyringen har kuttet ut komponenten(e) med feil og kjører i ett ferdigprogramert program fra fabrikk. Du merker kanskje ikke noe men den går ikke helt som den skal, men "tilnermet" lik. Avgassene er antagelivis over ett godkjent nivå, men dette er jo ikke noe problem før eu-kontroll. Lampen er jo ett irritasjonsmoment da.. kan være alt fra lamdba sonde til feil reistans i en injektor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå