ctx Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har kjøpt en grundig tv 1år gammel! nesten ikke brukt! det er en pipe lyd i den! jeg hører den mn mine foreldre ikke! noen som veit noe jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har kjøpt en grundig tv 1år gammel! nesten ikke brukt! det er en pipe lyd i den! jeg hører den mn mine foreldre ikke! noen som veit noe jeg kan prøve? 7449748[/snapback] Jeg har akkuratt det samme på min 2 år gamle Phillips! Jeg hører den, men ikke foreldrene mine. Helt rart Lurer på hva dette er... Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Grunnen til at ikke foreldrene dine ikke hører den er vel fordi det er en slik lyd som ikke gamle hører, akkurat som den ringetonen som var ute på nettet for en stund tilbake husker jeg. Jeg har også en sånn lyd av å til av tv'en, men det er bare sjelden. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Åpne opp TVen og dunk forsiktig på spolene bak på bilderøret med håndaket på en skrutrekker el. Det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Åpne opp TVen og dunk forsiktig på spolene bak på bilderøret med håndaket på en skrutrekker el. Det kan hjelpe. 7452834[/snapback] Er du gal? Jeg ville aldri anbefalt noen å åpne opp en TV for å fikle rundt elektronikken med skrutrekker. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Trolig slark i en spole. Kan ordnes med litt super-eller kontaktlim e.l. Men du må først finne spolen, samt finne en fyr med nok peil til å drive på med slikt. Lenke til kommentar
ctx Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 thanks! får skru litt i kveld og se om det hjelper Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Eg kan høre ein tv som står på med ein gong eg kjem inn døra her. Men ingen andre høyrer den! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er et kjent fenomen at spoler kan lage en høyfrekvent hvining mennesker eldre enn i tjueårene ikke hører, med mindre de har superhørsel. Rare greier, og jævlig irriterende når folk ikke tror på deg at det er en lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå