Ola92 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei! Jeg ha en Dell Axim X51v (med WLAN) og leter etter et gratis program jeg kan bruke for å åpne delte filer på nettverket (trådløs). Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Bruk Total Commander. http://www.ghisler.com/ce.htm Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Bruk Total Commander. http://www.ghisler.com/ce.htm 7450128[/snapback] Tusen Takk for svaret! Men hvordan kommer man inn til Delte Dokumenter mappen? Endret 8. desember 2006 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som vet om et annet program man kan bruke for å åpne delte dokumemter med PDAen (jeg har WM5)? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Man går til rota på PPCen (bruk Total Commander). Trykk så på knappen merket med ".." øverst til høyre. Gå videre inn på LAN og velg Quick Connect. Tast så inn adressen til maskinen din. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Man går til rota på PPCen (bruk Total Commander). Trykk så på knappen merket med ".." øverst til høyre. Gå videre inn på LAN og velg Quick Connect. Tast så inn adressen til maskinen din. 7483488[/snapback] På min går jeg helt tilbake på PPCen ved å trykke på ".." så går jeg til mappen \\Plugins>LAN>Quick open. Hvir finner jeg addressen til datamaskinen (jeg har XP Home)? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Høyre-klikk på "Min Datamaskin" og velg Egenskaper. Under fliken "Datamaskinnavn" (eller noe slikt, jeg har engelsk XP) står navnet på nettet. Eventuelt kan du bruke IP-adressen: Start -> Kjør -> Skriv "CMD" og trykk enter -> Skriv så "ipconfig" og trykk enter. Endret 14. desember 2006 av moskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå