Tensor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har akuratt satt sammen en ny pc, og installert alt av drivere, men jeg har ett prob. Når jeg vilslå av dataen så er den av i 2 sek før den restarter. Er den noen som vet hva det kan være?? Kjører amd athlon 4200+ 2.2 dual core. Msi k9n sli platinum HK. PLZ hjelp meg. MVh Tensor. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan de være du har slått på noen power-on funksjoner som slår på PCen når du er borti musen eller trykker på tastaturet? Lenke til kommentar
Tensor Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Kan de være du har slått på noen power-on funksjoner som slår på PCen når du er borti musen eller trykker på tastaturet? 7450719[/snapback] Nei jeg tror ikke det, er ikke borti noe av det når jeg logger av. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hadde akkurat samme problem på samme hovedkort selv. Hvis du søker litt på nettet så ser du at det er et kjent problem. Jeg skiftet PSU og så ordnet det seg. -KJ Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Samme problemet som også jeg hadde når jeg hadde satt i D-Link Trådløs kortet mitt. Skrudde av #PME i Bios og alt var bra igjen Lenke til kommentar
Tensor Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå