Mevon Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 For en stund siden kjøpte jeg BF2 med inkludert SF. Spillet var da verson 1.1.xxx. For litt siden installerte jeg 1.41(full, på ca 500mb) patchen og alt ser ut til å vere som det skal. Jeg har den nye banen (Wake Island eller noe), jeg kan spille på mange ranka servere (1000stk.++) i tillegg til f.eks alle Tv2 og Bf.no sine servere. Det jeg lurer på er hvorfor det fortsatt står 1.1.xxx nesten øverst i høyre hjørnet i menyen da. Jeg regner med at det er det som viser hvilken versjon du har? Er ikke dette noe å bry seg med eller er det noe som er feil? -Takker- Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Buildnummer, ikke versjon. Ikke noe å bry seg om med andre ord. Hvilken versjon du har kan du sjekke under "Community" -> "Custom game(s)." Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Ok. takker Skal sjekke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Takk takk! Hjalp meg mye! Trodde jeg ikke fikk til å patche så jeg reinstallerte og patcha som bare faen i ett sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå