EinarEriksen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du trenger ikke lenger å dele ut ditt private mobilnummer i hytt og pine. Nå kan du nemlig få et eget nummer til dette. Les mer Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Og hvor kan så jeg registrere meg? Og telefonsvaren blir sendt som mp3 på mail elns. høres greit ut! Lenke til kommentar
tigergutt1 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Og hvor kan så jeg registrere meg? Og telefonsvaren blir sendt som mp3 på mail elns. høres greit ut! 7450292[/snapback] Det er jo bare å oppgi mobilsvarnummeret sitt i steden for... Da får man en SMS inn på sin egen tlf, og kan ringe opp Personsvar og høre meldingen... Har du NetCom Personsvar+ kan du også få meldingene sendt til din e-post. Mye enklere :-) Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det går veldig fint med telenor også.. " Utvidet lagring Hvis du har behov for å lagre beskjeder lenger enn de lagres i MobilSvar (4 dager for avspilte og 7 dager for uavspilte), kan du videresende dem til din egen e-post for lagring og avspilling på din pc. Dette gjør du under MobilSvar på telenormobil.no/ums. Beskjedene sendes da som et vedlegg til e-posten, i form av en lydfil. " Nederst på denne siden! Lenke til kommentar
Rubberpiggy Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja, Personsvar + = personsvarmeldinger rett på mail. Men hvis problemet er at du er for løs med nummer(et) ditt etter turer på byen, så foreslår jeg en annen løsning enn en mobil-tjeneste Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 er det ikke bare å oppgi et bogus nummer hvis en ikke vil høre fra vedkommende igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg