daneriks Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) BLE RANK 14 NO FORRIGE ONSDAG nådde akkuratt å bli det før nye honor systemet! fikk det beste sverdet som finnes, tho det passer ikke til dwarf men alikavel! rank 14 er respekt (på wow). men jeg vil absolutt ikke anbefale dette til noen av dere som spiller wow her, det er ganske tid-krevende og når man er rank 13 og skal til 14 så må man neste droppe venner og slikt, det blir litt for gale. Men det er nå moroa begynner for meg, no kan jeg leke meg så mye som jeg vil, PVP når jeg føler for å eie litt og endelig tid til venner Endret 7. desember 2006 av daneriks Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer Hvor lang tid brukte du da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Sluttet du å være med venner for å komme fra rank 13 til rank 14 i et dataspill? Endret 7. desember 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer Hvor lang tid brukte du da? 7449734[/snapback] jeg brukte ekstremt lang tid fra rank 0, men det var vel pga. pauser i pvp, men fra rank 10 tror jeg at jeg brukte 4 måneder, går litt treigt når pvp teamet ditt ikke er så aktivt Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Sluttet du å være med venner for å komme fra rank 13 til rank 14 i et dataspill? 7449896[/snapback] ja, jeg vet det høres litt sykt ut, men når jeg var så close så ditchet jeg venner for å spille den siste AB'en. Men den siste AB'en ble ikke den siste for kvelden hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Sluttet du å være med venner for å komme fra rank 13 til rank 14 i et dataspill? 7449896[/snapback] tenkte akkurat det samme... Men nå er det vel på tide å skru av pc-en, og se hva som befinner seg utenfor huset, har sikkert forandret seg en hel del siden sisst du var ute Gratz btw Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Sluttet du å være med venner for å komme fra rank 13 til rank 14 i et dataspill? 7449896[/snapback] tenkte akkurat det samme... Men nå er det vel på tide å skru av pc-en, og se hva som befinner seg utenfor huset, har sikkert forandret seg en hel del siden sisst du var ute Gratz btw 7450001[/snapback] det er som de fleste sier, man slutter å spille etter man har oppnådd noe stort i spillet. Jeg la fra meg spillet, tviler på at jeg kommer til å spille det igjen. Gidder ikke det stresset med å skynde meg hjem fra skolen (de dagene jeg gidder å gå på skolen) for å ta på pc-en og spille.. Jeg tar det helt med ro med wow no. må få orden på en del ting IRL Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skulle du bare gå etter sverdet hadde det vært lettere å skaffe seg Ashkandi, eller? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Føler du at livet ditt har blitt bedre nå? Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Skulle du bare gå etter sverdet hadde det vært lettere å skaffe seg Ashkandi, eller? 7454504[/snapback] en av grunnene til at jeg lagde denne posten var fordi jeg hadde blitt rank 14, jeg har brukt lang tid fra rank 13, så feiringen av de itemene er jeg ferdig med. Askhandi innebærer BWL og det er noe drit Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skulle du bare gå etter sverdet hadde det vært lettere å skaffe seg Ashkandi, eller? 7454504[/snapback] en av grunnene til at jeg lagde denne posten var fordi jeg hadde blitt rank 14, jeg har brukt lang tid fra rank 13, så feiringen av de itemene er jeg ferdig med. Askhandi innebærer BWL og det er noe drit 7477069[/snapback] Nja, synes det er helt greit. Men så er jeg en PVE fyr og du en paladin lignende PVP fyr. Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Føler du at livet ditt har blitt bedre nå? 7456407[/snapback] etter jeg tar det med ro med wow, JA!! helt utrolig hva som har skjedd siden jeg sist var utenfor dørene mine Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Før jeg stiller spørsmålet så vil jeg snike inn at jeg aldri har spilt WoW, men spiller ikke dere karakterene opp til rank 60? Skjønner ikke hva som er så stort med 14 Endret 12. desember 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Gratulerer. Gå ut og lek. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Før jeg stiller spørsmålet så vil jeg snike inn at jeg aldri har spilt WoW, men spiller ikke dere karakterene opp til rank 60? Skjønner ikke hva som er så stort med 14 Rank 14 får du ved å spille mye PVP, level 60 er det høyeste levelet Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Gratulere Håper på rank 14 sverdet i morgen Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Litt trist å bruke x antall måneder på å bli rank 14, når du kan få samme våpenet + litt gear på en uke..par uker har du alt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er under den oppfattningen at Wow odelegger alt av et sosialt liv. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg er under den oppfattningen at Wow odelegger alt av et sosialt liv. 7502245[/snapback] Hvis du er en hardcore og VEEELDIG seriøs gamer så. Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Før jeg stiller spørsmålet så vil jeg snike inn at jeg aldri har spilt WoW, men spiller ikke dere karakterene opp til rank 60? Skjønner ikke hva som er så stort med 14 7481812[/snapback] først blir man lvl 60, så når man er lvl 60 kan man velge om man vil gjøre PVP eller PVE, i mitt tilfelle ble det PVP og da er det 14 ranker i PVP systemet. Når man har blitt rank 14 så kan man kjøpe imba våpen og man har fått imba gear fra rank 12-13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå