cRave Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei. Jeg har er problem med Raid kontrolleren min! Jeg har koblet til alle diskene mine (3stk), og har innstalert drivere fra cden som fulgte med. Men jeg får ikke fram diskene i Min Datamaskin. Pcen sier at den fant 1disk, men den vises ikke der. (Den vises i enhetsbehandling med disk device bak HDD navnet) Og jeg lurer på hva jeg har gjort feil, og hva skal jeg gjøre? Jeg har en Dell 8400 og Raid kontrolleren er en slik: Pci ATA 133 IDE card Takk! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvordan har du konfigurert RAID'et da? Eller har du konfigurert det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei, har du "Ajtivert" disken i Datamaskinbehandling, Diskbehandling ? Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
cRave Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg er ganske fersk når det gjelder raid. Har faktisk ikke vert borti det før. Men jeg har har aktivert diskene i diskbehandling ja. Men jeg har ikke konfigurert noe som helst. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå