Gjest UniKnow Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei Bruker gjeste post pga at mange venner "henger" på forumet her å vill ikke bli tatt akkuratt... Først vil jeg si jeg er 14år så kan vel høres litt dumt ut. Jeg sitter rett forran den pene jenta i klassen. Nå skal det sies at hun ikke er spesielt smart og det eneste hun snakker om som jeg hater er fotballspillere som David becham (Skrev jeg det rett?) og mote klær, men det hindrer ikke meg i at jeg har lyst å kansje prøve å få igang noe... Noen som har noen flørte tips osv? Søkte på forumet å fant de vanlige frasene "sjenk henne full, ta henne med hjem å kjør på." Sikkert skriveleif i Emnetittel å. Jeg å skriving Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 PS: Jeg er trinnets største g33k.. Kan vel mest om data, men går ikke kledd sånn.. håper jeg... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 14izz mobilBecham jente matcher vel ikke så mye en som har interesser fpr data? Men du kan jo prøve å få i gang en samtale ved å snakke om teite David Becham f. Eks. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Alle har vel opplevd dette trådstarter beskriver, og alle har nok gått i fella I den alderen du er nå så sier jentene at de er så forbaska utviklet, men i praksis så er de bare utrolig innviklet. Beklager pessimismen, men tror det er et dødt skudd. Og dessuten, du sier "den pene jenta". Et forrhold baserer seg ikke på utsene vettu Og når du sier at du hater at hun snakker om beckham og alt det derre der, så kan du bare tenke deg hvor mye hun snakker om han når dere er på tomanshånd... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Må nok si meg enig Det virker som et skudd i mørke. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis du ikke føler at du har noe som helst til felles med denne jenta, og hvis du er tiltrukket pga det fysiske, så er det vel kanskje ikke noe å satse på. Med tanke på din unge alder så er det vel sikkert et kjæresteforhold du er ute etter, og ikke bare en fuck friend. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Som 14-åring er det helt greit å gå etter utseende. Lykke til Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det syntes jeg også. Først nå som 16 åring at følelsene og det med personlighet osv som har tatt over. Ikke alle 14 åringer som blir virkelig forelska på den "rette" måten. Bare å prøve og feile det Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv iallefall å få inn lillemann da , da har du iallefall utretta noe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv iallefall å få inn lillemann da , da har du iallefall utretta noe 7461486[/snapback] Haha! Dagens! Eller ikke... :!: OT: Nå kan man si mye (sant) om at det å basere et forhold på utseende er som å kjøpe en ubåt med luftehull, men nå er vel ikke fjortenåringer ute etter en livspartner. Prøv deg, for all del. Bare vær forberedt på at det kan gå i dass, dersom du ikke er god i fotball og ligner på beckham. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Forslag til 14-åringer om å drikke klassevenninner dritings for å få dem i seng når topic er gode gammeldagse flørtetips klassifiserer som spam. Et par poster er slettet. Geir Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Som 14-åring er det helt greit å gå etter utseende. Lykke til 7461239[/snapback] Pfft. Ikke om det er forhold man er ute etter. Ikke for å være teit, men hils på hun på en fest. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Heh, hvis alt hu prater om er Beckham, så veit jeg ikke, ass. Men dette virker som ung lyst, og bare å prøve seg. Hormoner i vill fart, og tentamener trolig over. Da er det bare å sleppe seg løs. Får satse på at det enten går bedre, eller har gitt seg til sommern igjen Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 PS: Jeg er trinnets største g33k.. Kan vel mest om data, men går ikke kledd sånn.. håper jeg... 7449460[/snapback] Flink på skolen? Hjelp henne med leksene! Vær søt og grei, men ikke desperat. Hva synes hun om deg? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Som 14-åring er det helt greit å gå etter utseende. Lykke til 7461239[/snapback] Pfft. Ikke om det er forhold man er ute etter. 7466223[/snapback] Drit nå det da. De er 14 år. Det kommer ikke til å vare lenge uansett Personlighet kan du begynne å gå etter når du skal slå deg ned. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Som 14-åring er det helt greit å gå etter utseende. Lykke til 7461239[/snapback] Pfft. Ikke om det er forhold man er ute etter. 7466223[/snapback] Drit nå det da. De er 14 år. Det kommer ikke til å vare lenge uansett Personlighet kan du begynne å gå etter når du skal slå deg ned. 7471347[/snapback] riktig dette her, og ved å gå etter utseendet nå, så legger du inn statusaksjer hos alle du kjenner, slik at når du senere går etter personlighet, så får du utseende med på kjøpet Endret 11. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå