Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Funker denne "kjemien"?

Gjest UniKnow

Anbefalte innlegg

Gjest UniKnow

Hei :D

Bruker gjeste post pga at mange venner "henger" på forumet her å vill ikke bli tatt akkuratt...

Først vil jeg si jeg er 14år så kan vel høres litt dumt ut. :blush:

Jeg sitter rett forran den pene jenta i klassen.

Nå skal det sies at hun ikke er spesielt smart og det eneste hun snakker om som jeg hater er fotballspillere som David becham (Skrev jeg det rett?)

og mote klær, men det hindrer ikke meg i at jeg har lyst å kansje prøve å få igang noe... Noen som har noen flørte tips osv? Søkte på forumet å fant de vanlige frasene

"sjenk henne full, ta henne med hjem å kjør på."

Sikkert skriveleif i Emnetittel å.

Jeg å skriving :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle har vel opplevd dette trådstarter beskriver, og alle har nok gått i fella :) I den alderen du er nå så sier jentene at de er så forbaska utviklet, men i praksis så er de bare utrolig innviklet. Beklager pessimismen, men tror det er et dødt skudd.

Og dessuten, du sier "den pene jenta". Et forrhold baserer seg ikke på utsene vettu ;) Og når du sier at du hater at hun snakker om beckham og alt det derre der, så kan du bare tenke deg hvor mye hun snakker om han når dere er på tomanshånd...

Lenke til kommentar
Prøv iallefall å få inn lillemann da , da har du iallefall utretta noe :)

7461486[/snapback]

Haha! Dagens! Eller ikke... :!:

OT: Nå kan man si mye (sant) om at det å basere et forhold på utseende er som å kjøpe en ubåt med luftehull, men nå er vel ikke fjortenåringer ute etter en livspartner. Prøv deg, for all del. Bare vær forberedt på at det kan gå i dass, dersom du ikke er god i fotball og ligner på beckham.

Lenke til kommentar
Som 14-åring er det helt greit å gå etter utseende. Lykke til :)

7461239[/snapback]

Pfft. Ikke om det er forhold man er ute etter.

7466223[/snapback]

Drit nå det da. De er 14 år. Det kommer ikke til å vare lenge uansett ;) Personlighet kan du begynne å gå etter når du skal slå deg ned.

Lenke til kommentar
Som 14-åring er det helt greit å gå etter utseende. Lykke til :)

7461239[/snapback]

Pfft. Ikke om det er forhold man er ute etter.

7466223[/snapback]

Drit nå det da. De er 14 år. Det kommer ikke til å vare lenge uansett ;) Personlighet kan du begynne å gå etter når du skal slå deg ned.

7471347[/snapback]

riktig dette her, og ved å gå etter utseendet nå, så legger du inn statusaksjer hos alle du kjenner, slik at når du senere går etter personlighet, så får du utseende med på kjøpet

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...