Gå til innhold

gothic 3, hjelp med vei til xardas


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal prøve å forklare det så godt jeg kan.

 

Du vet kanskje at han holder til i den østre delen av Nordmar. Når du ser på kartet så ser du at det er en sti som ender i øst der. Når du har kommet dit, så kan du gå mot nord i retning av fjellene. Der finner du en sti oppover i fjellene som deler seg i to. Ta stien til høyre. Etter en kort stund så vil du se et stort tårn der.

 

Hvis du har kartet Ancestors Tomb(tror det var det det heter) så er det mye enklere.

Da er det bare å gå til den digre røde flekken i fjellet.

 

Håper det var godt nok forklart :)

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å forklare det så godt jeg kan.

 

Du vet kanskje at han holder til i den østre delen av Nordmar. Når du ser på kartet så ser du at det er en sti som ender i øst der. Når du har kommet dit, så kan du gå mot nord i retning av fjellene. Der finner du en sti oppover i fjellene som deler seg i to. Ta stien til høyre. Etter en kort stund så vil du se et stort tårn der.

 

Hvis du har kartet Ancestors Tomb(tror det var det det heter) så er det mye enklere.

Da er det bare å gå til den digre røde flekken i fjellet.

 

Håper det var godt nok forklart :)

7449483[/snapback]

 

 

Takker takker takker, du er bra mann!!

Lenke til kommentar

Det er ei stund sidan eg spelte no, og vegen til Xardas er lang, men eg kan gjere eit forsøk på å ta det frå minnet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eg leita lenge før eg fann tårnet. Når eg endeleg fann det, var det ved å speide mot horisonten. Tårnet er nordaust i Nordmar, på eit fjell. Eg trur kanskje den beste strategien vil vere å gå til Wolf Clan, og deretter nord-nordaust. På eit tidspunkt vil du komme til ein veg, som først går austover, gjennom ein stor orkeleir, og so byrjer å gå oppover fjellet. Då veit du at du er inne på noko. Dersom du blir angripen av ein Ice Golem, kan du vere endå sikrare.

Beklagar om dette blir litt vagt. Skal sjå om eg får fyrt opp Gothic 3 seinare og gi deg ei betre skildring.

 

EDIT: Ser Husgark allereie har komt med ei god skildring, so då let eg det vere. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...