Ni kon Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Siden mange lurer så fælt på hvordan de skal oppføre seg mot kommende eller eksisternde dame: Her har dere noen enkle grep dere kan gjøre: http://www.videojug.com/film/how-to-be-the-perfect-boyfriend Synd at halvparten rykter ut på punkt 3, mens ekstremt mange detter ut senere. Hadde stor tiltro til LarsP og Jarmo (det kunne hende de var menn), men akk. De datt ut på punkt 6. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) I følge den der er jeg faktisk *trommevirvel* the perfect boyfriend! Endret 7. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke jeg. Siden jeg velger å høre på jenta istedet for å si "For en fin historie". Dessuten synes jeg ikke deres poeng er så veldig kjedelige til tider. Men så er jo jeg en femiklatt av en annen dimensjon. Koz og Kniz. PS! Drittfilm Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe, jeg hører jo på jenten av og til da. Uansett så kan vi vel ikke ta ditt svar seriøst da du bare prøver å vise deg fra din beste side for øyeblikket. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 nei faen. det der er seriøst det mest idiotiske jeg har hørt på lenge. jenter vil ikke at gutten skal høre etter og så svare noe han har lært seg inn. da kjøper vi oss papegøye, eller hund. hvis kjæresten min hadde fulgt alt det der, på den måten det ble fremlagt på, f.eks, å bli venn med vennene mine i tilfelle det skulle bli trøbbel osv., så hadde han ikke vært den perfekte kjæreste, fordi det hadde vært falskt. hadde det vært ekte, så er det sånn ca. TLZ er. Enig med Neppe. Drittfilm. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 nei faen. det der er seriøst det mest idiotiske jeg har hørt på lenge.jenter vil ikke at gutten skal høre etter og så svare noe han har lært seg inn. da kjøper vi oss papegøye, eller hund. 7450070[/snapback] ...alt dere ikke vet Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 ...alt dere ikke vet 7450146[/snapback] Nei, Eplefe veit ikke sånnt. Hun er jo gutt Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 "hvordan være en tøffel" mener de vel. Hvor mange jenter vil egentlig ha en tøffel Lenke til kommentar
Gyda Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Til dere gutter/menn; vær dere sjæl' på en moderat måte, spesielt når det gjelder kroppslyder Det er óg noen av oss jenter som også vet at dere ikke alltid lytter og sier bare 'hm' og 'sikkert', vi vet mer enn dere tror men ikke bryr seg om det. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg er ikke perfekt, så har jeg iallefall noe å jobbe mot.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 haha. For en moro drittfilm. Punkt 1: Uenig i at man skal si "For en interessant historie" skal man liksom si det resten av forholdet til alle historiene hun kommer med? Det ville være å lyve fra min side, i de aller fleste tilfeller. Punkt 2: Enig. Man burde like hverandres venner og familie. Punkt 3: "Be a man" Gentle man skulle jo bare mangle det da. Punkt 4: Fikk ikke helt med meg det der, noe med å spille piano på magen hennes. Punkt 5: Overraske henne synes jeg kommer naturlig uansett. Punkt 6: Det er greit å være renslig, men mannfolka vil aldri bli så rene som jentene er, og å forlange at man skal bli det er det samme som å be oss om å bli femidotter, for jentene dusjer jo to ganger om dagen og bruker to timer på badet om morgenen. Punkt 7: Trofasthet er fint, men det blir jævli trangt og slitsomt hvis man ikke får se på andre folk uten å mistenke hverandre... Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ny tråd: Hvordan være den perfekte kjærste (kvinne) guide - Startet av Dahle den og: Punkt one and only: Slikk Hardware. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Punk 1, one and only, vær deg selv, går det ikke, så er det ikke noe satse på. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Den perfekte kjæreste finnes ikke, det er derfor vi forelsker oss, da ser vi ikke alle feilene Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ro dere ned.... det er en humoristisk film... dere trenger ikke å begynne med å rope ulv, fordi noen i BBC har lagd en morsom film. Det er nok dere som må tå dere selv, og den videoen mindre alvorlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå