Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det må være en av de dårligste filmene jeg noen sinne har sett. Dårlig manus og bedritent skuespill, spesielt fra han som prøvde så altfor hart og være Steve Stifler. Folka fra den orginale filmen må væøre flaue over denne filmen, spesielt Shean William Scott. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ahahhaha.. kanonbra. Pupper og blå/røde plastikkopper på fester. Blir ikke mer collegeparty enn det. Neh, det blir stadig dårligere gitt. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 digga filmen drit mye. hele american pie serien er jo bra da så Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så den for noen dager siden, synes den var morsom Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Så den i romjulen. Større møkkafilm skal man lete lenge etter. Oppbrukt humor og alt sånt. Elendig historie, elendig skuespill og alt! Endret 5. januar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så den i romjulen. Større møkkafilm skal man lete lenge etter. Oppbrukt humor og alt sånt. Elendig historie, elendig skuespill og alt! 7651235[/snapback] nja, King kong er en film som er en møkka film du skal lete LENGE etter Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 nja, King kong er en film som er en møkka film du skal lete LENGE etter 7651347[/snapback] Men du fant den? Tilbake til emnet, selv synes jeg The Naked Mile sugde veldig. Mr. Levenstein var der, da : > Gir den 2 av 6 American Pie-paier Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ahh dere er for sære, naked mile fortjener minst 4*paier* Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 jeg glømte og si noe om den mest idiotiske senen i filmen. de to guttene med ereksjon som står og konkurerer i hvem som har kraftigst ereksjon i forran hele festen. det blir for teit. spesielt når han ene kommer på fult av folk og de bare later som ingenting, det er sånt som sjer på sjuke hemlige sex fester. ikke på collage fester. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 jeg glømte og si noe om den mest idiotiske senen i filmen. de to guttene med ereksjon som står og konkurerer i hvem som har kraftigst ereksjon i forran hele festen. det blir for teit. spesielt når han ene kommer på fult av folk og de bare later som ingenting, det er sånt som sjer på sjuke hemlige sex fester. ikke på collage fester. 7652572[/snapback] er USA vi snakker om her ffs:P det meste kan sje der. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 er USA vi snakker om her ffs:P det meste kan sje der. 7652586[/snapback] JA, USAerne er GÆÆÆRNE lizm !!11!1oen Jeg synes filmen var ganske artig, er artig med slikt når man ser den med venner. Irriterte meg over dvergene, hvorfor de ikke ble hengt i en flaggstang i starten av filmen er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dette er en av de bedre American Pie filmene jeg har sett. Likte den godt. Mye pupper. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 er USA vi snakker om her ffs:P det meste kan sje der. 7652586[/snapback] JA, USAerne er GÆÆÆRNE lizm !!11!1oen Jeg synes filmen var ganske artig, er artig med slikt når man ser den med venner. Irriterte meg over dvergene, hvorfor de ikke ble hengt i en flaggstang i starten av filmen er for meg uforståelig. 7652648[/snapback] å ja pokker, har så lyst å fyre foten inn i nøtten på de dvergene Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg synes den var helt grei, men jeg liker bedre de gamle American Pie filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå