Espein Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 OMG! Så nettopp den filmen, mer genial film skal man lete lenge etter :!: Seff savner jeg Stifler fra 1,2 og 3'ern men dæsken hvor morsom film! Satt å lo i 95% av filmen, ikke nok med maaaaaasse damer, men den var så sykt morsom! Annbefaler den KRAFTIG! Les litt om den her! Denne er helt klart en av mine absolutt favoritter!! Bare se den, og kos dere, et siste ord: GENIALT! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 OMG!Så nettopp den filmen, mer genial film skal man lete lenge etter :!: Seff savner jeg Stifler fra 1,2 og 3'ern men dæsken hvor morsom film! Satt å lo i 95% av filmen, ikke nok med maaaaaasse damer, men den var så sykt morsom! Annbefaler den KRAFTIG! Les litt om den her! Denne er helt klart en av mine absolutt favoritter!! Bare se den, og kos dere, et siste ord: GENIALT! 7449173[/snapback] Bra film, men litt kort. Å hvorfor hell kunne de ikke BANKE opp de jæv*** dvergene :!: Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tja, må si meg litt uenig. Lite morsom, litt utvannet, forutsigbar og verst av alt ikke Steve Stiffler. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tja, må si meg litt uenig. Lite morsom, litt utvannet, forutsigbar og verst av alt ikke Steve Stiffler. 7449471[/snapback] jeg syntes han fetteren var tøffere en den ekte stifler, han her er liksom mer snill med vennene sine, ikke så vanvitig stor ikjeften Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Så var jo Mr. Levenstein selvfølgelig med :!: Han er rå! Endret 7. desember 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Så var jo Mr. Levenstein selvfølgelig med :!: Han er rå! 7449586[/snapback] ja LOL, når han sier til den jenta at han har ingen ting med det løpe ågjøre :!: så er det jo han som startet/leder det :!: :!: Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Så var jo Mr. Levenstein selvfølgelig med :!: Han er rå! 7449586[/snapback] ja LOL, når han sier til den jenta at han har ingen ting med det løpe ågjøre :!: så er det jo han som startet/leder det :!: :!: 7449610[/snapback] Hahah, ja jeg ante noen ugler i mosen :!: Edit: Ikke les denne om dere ikke har sett filmen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og av ALLE damene velger Stifler dverg dama! Endret 7. desember 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Så var jo Mr. Levenstein selvfølgelig med :!: Han er rå! 7449586[/snapback] ja LOL, når han sier til den jenta at han har ingen ting med det løpe ågjøre :!: så er det jo han som startet/leder det :!: :!: 7449610[/snapback] Hahah, ja jeg ante noen ugler i mosen :!: Edit: Ikke les denne om dere ikke har sett filmen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og av ALLE damene velger Stifler dverg dama! 7449621[/snapback] ja sier det samme Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Visste knapt at denne filmen var kommet ut en gang. Har ikke sett nummer 4 i serien, og kommer sikkert til å ta lang tid før jeg ser denne. Hvordan er den egentlig i forhold til de gode gamle? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Helt ok film, men likte mye bedre de to første american pie filmene. Savner Steve Stiffler. Var liksom han som gjorde det så morsomt, råeste mannen. Han hadde alltid noen bra kommentarer på lager... Det som trakk opp denne filmen var alle nakne damer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Møkkfilm. Intet artig, alt som må skje i en film skjedde og den eneste underholderne var da de spilte kampen mot dvergene.. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Enig med b-real, skikkelig dårlig film. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tja, må si meg litt uenig. Lite morsom, litt utvannet, forutsigbar og verst av alt ikke Steve Stiffler. 7449471[/snapback] jeg syntes han fetteren var tøffere en den ekte stifler, han her er liksom mer snill med vennene sine, ikke så vanvitig stor ikjeften 7449509[/snapback] Den eneste rollen jeg har likt i american pie var stifler. Poenget er at han er en jævel, ingen liker ham. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ga opp etter at film nr. 2 kom ut. Nå er det påtide å gi seg snart. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tja som forventet, morsom men ikke alt for bra. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Huff, American Pie 1-3 er klassikere i sin genre spør du meg. Håpet i grunnen på at serien skulle ende etter American Wedding, men neida. Her måtte det selvsagt melkes. Har ikke ord på hvor dårlig jeg synes Band Camp var, klarte ikke å se hele en gang. Naked Mile og alle fremtidige filmer i denne serien skal jeg holde meg langt unna. Edit: skrivefeil. Endret 9. desember 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
megosta Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dette må være en av de dåligste komediene på lang tid, en skam for de tideligere american pie filmene som jeg er stor fan av. Jeg mener særiøst, drite i vaskemaskinen, hva i...! Dårlig Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Likte filmen jeg Ikke den beste americanpie filmen men heller ikke den værste ;> Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg tror de fleste vet at American Pie filmene er blitt degradert til B/C-film etter Band camp. Hadde ingen høye forventninger enn nakne damer & øl drikking som er vanlig. OK film, humra noen ganger men plotten var forsigbar. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Møkkafilm, på nivå med American Wedding som også er skikkelig ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå