perion Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 har kjøpt ei nye vifte til skjermkortet mitt, siden kulelagrene gikk i stykker. men det jeg fant ut når jeg skulle montere det hele, var at ledningen som kom med den nye vifta ikke passer til den på kortet. på kortet sitter en 2-pin, mens den nye vifta krever 3-pins. har sett på hovedkortet, men finner bare 4-pins og høyere. skjermkortet er et radeon x700pro. pc'n er en xpc sb81p fra shuttle. så standard hovedkort... håper noen har svar på noen lure triks, eller om det er mulig å få tak i en overgang mellom 2 og-3pins eller 3 og-4pins strømuttak. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du får kjøpt slike overganger i ca alle nettbutikker. Men komplett er ok med tanke på frakt på små forsendelser. Det er vel ca denne du trenger: Komplett.no Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 har hørt at du kan koble 3 pins kontakter på 4 pins, er ikke sikker, men en kompis av meg sier at han ihvertfall gjorde det. men da kommer vel vifte til å bråke en del :s hva med å skaffe en liten viftestyring? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 har hørt at du kan koble 3 pins kontakter på 4 pins, er ikke sikker, men en kompis av meg sier at han ihvertfall gjorde det. men da kommer vel vifte til å bråke en del :s hva med å skaffe en liten viftestyring? 7482194[/snapback] Det følger med viftestyring på vf900cu-kjølerne, og de fleste andre gpu-kjølere fra zalman også. Men en slik 4-til-3 pins overgang er lett og skaffe, de fleste databutikker har det, og koster ikke mye heller, ligger sikkert godt under 40 kroner. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 du kan jo bare lodde den på en 4pin! koble den røde ledningen på gul den hvite på den svarte ved siden av, og evt. kapp den svarte den er kun for å lese hastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå